PONOVO NAORUŽAVANJE

Rat u Ukrajini mnogo je toga promijenio, oružje je ponovo jako tražena roba! Gdje su tu HS Produkt i tvrtke iz domaće obrambene industrije?

- Na temelju dosadašnjih rezultata prodaje, nakon SAD-a, tržište Bliskog istoka je najvažnije za HS Produkt, kaže direktor HS-a Željko Pavlin koji je i predsjednik Zajednice obrambene industrije HGK

Rat u Ukrajini mnogo je toga promijenio, jer iako se mislilo da
se rat ovakvih razmjera ne može dogoditi u Europi, ruska invazija
je pokazala da može biti i gore. 

Oružje je ponovo postalo tražena roba, a kako se to odnosi na
hrvatsku vojnu industriju piše Poslovni dnevnik.

Kako navodi, u Hrvatskoj gospodarskoj komori tvrde da je hrvatska
obrambena industrija brend svjetskog značaja i referenca za
cjelokupno gospodarstvo. Status provjerenih dobavljača ove su
tvrtke postigle, kaže HGK, kroz kontinuiran razvoj vlastitih
proizvoda i kroz zadržavanje visokih standarda kvalitete. Osim u
ratovima, kvaliteta oružja i obrambene industrije se najbolje
prezentira na sajmovima.

Komora je, podsjetimo, krajem veljače organizirala zajednički
nastup tvrtki iz Zajednice obrambene industrije u Abu Dhabiju. Na
sajmu obrambene industrije IDEX predstavile se se tvrtke HS
Produkt, Šestan Busch i Agencija Alan, dok se na izložbi pomorske
obrane i sigurnosti NAVDEX u organizaciji HGK predstavio BSO –
Brodogradilište specijalnih objekata.

– Posljednje dostupne brojke govore nam da se izvoz naše
obrambene industrije vraća na pretpandemijske razine, s više od
110 milijuna eura u 2020. na više od 151 milijun eura u 2021.
godini. Očekujemo da će brojke pokazati istu tendenciju rasta i
za prošlu godinu, posebice jer se manifestacije poput ove nakon
pandemije također vraćaju u svoje uobičajene razmjere po pitanju
broja posjetitelja i izlagača, rekao je za Poslovni potpredsjednik HGK za
industriju i održivi razvoj Tomislav Radoš.

– Na temelju dosadašnjih rezultata prodaje, nakon SAD-a, tržište
Bliskog istoka je najvažnije za HS Produkt, pa je prisustvo na
IDEX-u bilo izuzetno važno. Ponajprije je to radi održavanja
kontakata s postojećim kupcima iz regije, gdje smo zabilježili
značajne rezultate, poput Iraka, Saudijske Arabije i Jordana, i
gdje očekujemo nastavak suradnje, a nakon toga i radi
predstavljanja budućim potencijalnim kupcima, kaže predsjednik
Uprave HS Produkta i predsjednik Zajednice obrambene industrije
HGK Željko Pavlin.

Istaknuo je, navodi Poslovni, da nastup na IDEX-u
povećava vidljivost HS-a kao brenda i omogućava veću
prepoznatljivost među kupcima njihovih proizvoda, kao i da će
nastup iskoristiti za održavanje niza poslovnih sastanaka.

Cijeli tekst pročitajte ovdje…

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest