Tomas Hrvatin je najbolje plasirani hrvatski vozač u svom Renault Clio Rally4 i nalazi se na 31. mjestu
Elfyn Evans ulazi u odlučujuću nedjeljnu etapu s prvom pobjedom
na Croatia Rallyju nadohvat ruke, čime bi prekinulo niz neuspjeha
koji je započeo još u listopadu 2021. godine. Ipak, bez obzira na
prednost od 25,4 sekunde koju ima naspram drugoplasiranog Otta
Tänaka, vozač Toyote Gazoo Racing WRT ne uzima ništa zdravo za
gotovo jer mu danas slijedi još 54,48 kilometara natjecateljske
staze.
Evansu je pobjeda na prvoj etapi WRC Croatia Rallyja 2021.
godine izmakla za dlaku točnije za svega 0,6 sekundi. No, čini se
da kako ovaj put pažljivo taktizira svoj put prema naslovu prvaka
nakon što je Thierry Neuville u subotu ujutro izletio sa staze
brzinskog ispita Ravna Gora – Skrad i time izgubio vodstvo.
Irac je stigao u servisnu postaju na Zagrebačkom Velesajmu s 22,6
sekundi prednosti, ali ju je Tänak uspio smanjiti nakon Evansovih
poteškoća s GR Yaris Rally1 Hybridom. Sa samo dva brzinska ispita
subotnje popodnevne etape, Tänak je smanjio zaostatak za Evansom
na 12,6 sekundi.
Međutim, zbog tehničkih problema s njegovim Ford Puma Rally1
Hybridom, Tänak nije uspio pratiti Evansa te je na kraju ostvario
prednost od 25,4 sekundi na kraju 16. brzinskog ispita.
– Ne mogu reći da sam zadovoljan vožnjom, ali nikome ne želim da
ima ikakve tehničke ili mehaničke probleme, rekao je Evans.
– Nije lijep osjećaj kad imate takav razmak, ali još se sve može
promijeniti, dodao je.
Dok se čini da je Evans van dohvata, Tänak se u nedjeljne
brzinske ispite upušta s 30 sekundi prednosti nad trećeplasiranim
Esapekkom Lappijem, koji pak nije uspio u potpunosti detektirati
prirodu problema sa svojim Hyundai i20 N Rally1 Hybridom.
– U petak je bio bolji dan, moram priznati. rekao je Lappi.
– Nikad nisam bio posebno dobar na nečistom asfaltu, a i danas je
jednostavno bio jedan od tih dana kad sve nije išlo po planu,
dodao je.
Bez obzira na dvije vremenske kazne, pobjednik prvog Croatia
Rallyja, Sébastien Ogier je trenutno četvrti, sa samo dvije
sekunde prednosti ispred svog timskog kolege, aktualnog svjetskog
prvaka Kallea Rovanpere, koji je trijumfirao u Hrvatskoj prošle
sezone.
– Spreman sam na borbu, dat ćemo sve od sebe da pobijedimo, rekao
je Rovanperä ususret dvoboju s Ogierom u nedjelju.
Takamoto Katsuta je završio na šestom mjestu nakon dugotrajne
borbe s Pierre-Louisom Loubetom. Vođa WRC2 Yohan Rossel je osmi u
svom PH Sport Citroën C3 Rally2, slijede ga vozači Toksport Škoda
Fabia Nikolay Gryazin i Emil Lindholm, WRC2 prvaci iz 2022., koji
drže deveto i deseto mjesto. Gryazin također vodi u kategoriji
WRC2 Challenger.
Nicolas Ciamin se borio za pobjedu u WRC2, ali je ispao iz utrke
za prijestolje nakon što je sletio s ceste u svom Volkswagen Polo
GTI R5 na 16,8 kilometara od starta 13. brzinskog ispita.
Unatoč nepoznatom mehaničkom problemu na svom vozilu Laurent
Pellier ima prednost ispred Toma Rensonneta u WRC3 i Junior WRC
kategorijama za Ford Fiesta Rally3. Eamonn Kelly je treći u obje
kategorije nakon što je vodeći William Creighton izletio iz utrke
na devetom brzincu.
U WRC Masters Cupu, njemački vozač Armin Kremer vodi s prednošću
od preko tri minute. Aktualni prvak Mauro Miele je drugi.
Tomas Hrvatin je najbolje plasirani hrvatski vozač u svom Renault
Clio Rally4 i nalazi se na 31. mjestu.
Thierry Neuville započeo je drugi dan utrke s vodstvom od 5,7
sekundi, a tu je prednost dodatno povećao na 10,5 sekundi nakon
prvog dijela dionice Kostanjevac – Petruš Vrh, za koju je njegov
konkurent Elfyn Evans izjavio da je “bio preoprezan u prolazu
preko kamenja”.
Prednost je povećao za dodatnih 0,3 sekunde nakon desetog
brzinskog ispita (Vinski Vrh – Duga Resa), ali je Neuville ispao
iz utrke kad je izgubio kontrolu nad autom u trećoj brzini u
desnom zavoju, 5,2 kilometara od početka testa Ravna Gora –
Skrad, koji se ove godine vozi po prvi puta.
– Moguće da sam malo kasnio s kočenjem i kad sam ušao u zavoj
izgubio sam kontrolu nad stražnjim dijelom, rekao je Neuville za
WRC All Live.
– Pogodili smo betonski zid sa strane i utrka je za nas bila
gotova. Kada se borite za pobjedu, male greške ponekad mogu imati
ogromne posljedice i moramo naučiti živjeti s tim. Svi smo
sanjali o pobjedi ovog vikenda. Bili smo blizu, ali iskreno nije
bilo lako voziti cijeli vikend. Borili smo se da ostanemo
motivirani i nastavimo sanjati, dodao je.
O svojim planovima za danas, kada će cilj biti osvajanje bodova u
Power Stageu, Neuville je dodao: “U osnovi smo samo slomili
lijevi stražnji amortizer i osovinu, a automobil će biti vrlo
brzo popravljen. Bit ćemo spremni za današnji Power Stage.”