nikolina brnjac

Ministrica komentirala prijevare i cijene na Jadranu: ‘Kuglica sladoleda od 3,5 eura šalje ružnu sliku’

RTL

Dodala je da će one s visokim cijenama samo tržište kazniti jer ljudi koji dolaze gledaju vrijednost za novac. "Sigurna sam da to neće biti održivo ovu godinu, a kamoli i dalje. Pogotovo s ovom slikom što to šaljemo dalje da smo dva do tri puta skuplji, a vjerujem da je ovo iznimka."

Njemačka obitelj unaprijed je platila smještaj za ljetovanje u
Hrvatskoj, a shvatili su da su prevareni kada su došli. Lažna
iznajmljivačica naplatila im je polog za nepostojeću vilu u
Medulinu.

Loša je ovo reklama u sezoni od koje se puno očekuje. Znaju li za
ovakve slučajeve u Ministarstvu turizma i što o njima kažu,
doznao ej reporter RTL-a Goran Latković koji se javio uživo iz
Zagreba gdje je razgovarao s ministricom turizma i sporta
Nikolinom Brnjac.

“Svakako je loša poruka i to treba sankcionirati. Mislim da je to
jako loše za cijelu destinaciju”, komentirala je prevaru u
Medulinu.

Dotaknula se i općenito teme što se događa s hrvatskom
turističkom zajednicom s obzirom na to da eVisitor pokazuje da
smo u plusu, a iznajmljivači se žale da nema gostiju.

“Podaci iz eVisitora 15 pa do devet posto su bolji u dolascima i
noćenjima u odnosu na prošlu godinu. Tri posto je ukupno veći
promet u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Ne samo podaci iz
eVisitora, nego i kad gledamo promet na naplatnim
kućicama,Jadroliniju, to su sve bolji rezultati pa čak i od 2019.
godine”, istaknula je.

Pojasnila je da su u Ministarstvu napravili analizu za razdoblje
od 2017. godine do danas prema kojoj je 300 tisuća novih
jedinica.

“Ne možete sve te jedinice koliko je povećanje iz godine u
godinu, ne možete ih popuniti bez obzira koliko nam više turista
dolazilo”, dodala je.

Ministrica je prokomentirala i skupoću na obali te primjere gdje
je cijena kuglice sladoleda 3,5 eura.

“Ako je kuglica iste te kvalitete koštala osam do deset kuna, a
sad košta tri i pol eura, to je ako se ne varam povećanje između
200 do 300 posto. Dav do tri puta je veći iznos, mislim da to
stvarno nije korektno i nije održivo. Šalje ružnu sliku od same
destinacije, odnosno da smo mi općenito 200 do 300 posto skuplji
u odnosu na neke druge”, kazala je ministrica i poručila da je to
kratkog vijeka.

“Njih će samo tržište sad kazniti koji dolaze i gledaju
vrijednost za novac. Sigurna sam da to neće biti održivo ovu
godinu, a kamoli i dalje. Pogotovo s ovom slikom što to šaljemo
dalje da smo dva do tri puta skuplji, a vjerujem da je ovo
iznimka”, dodala je.

Ministrica Brnjac kazala je da je Hrvatska u prvih šest mjeseci
imala 17 posto više njemačkih turista.

“Spiegel je dao jednu zanimljivu analizu koja je izašla prošli
tjedan koja govori da nekih 26 ili 27 posto Nijemaca razmišlja
uopće hoće li putovati. Zato što su cijene u njihovoj zemlji
izrazito visoke. Isto tako smanjio im se budžet za putovanje.
Naravno da oni onda kalkuliraju hoće li dolaziti ili neće
dolaziti. I ne samo u Hrvatsku, nego općenito drugdje”, naglasila
je.

Ipak, i neki Hrvati za godišnji odmor odabiru druge destinacije
kao što su Grčka ili Turska.

“Spiegel je napravio još jednu analizu u kojoj je usporedio naše
konkurente: Španjolsku, Grčku, Italiju i Hrvatsku. Španjolska je
iskočila kao značajno skuplja destinacija. Grčka, Italija i
Hrvatska su tu negdje podjednake u cijenama. Mi smo isto to
napravili s Hrvatskom turističkom zajednicom usporedbe sa svim
tim našim konkurentskim destinacijama i došli smo do istog
zaključka. Otprilike smo cjenovno isti”, kazala je.

“Moramo voditi računa, ako smo stvarno kvalitetna destinacija,
ako radimo na kvaliteti što i radimo, onda ne moramo brinuti.
Kvaliteta i tržište će odraditi svoje”, zaključila je ministrica
Brnjac.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest