MODERNIZACIJA PUTNIČKOG PRIJEVOZA

Može li Europa modernizirati hrvatske željeznice? Na pruge stigao vlak s internetom – nakon izgradnje drugog kolosijeka pruge vozit će i prema Karlovcu

HŽ Putnički promet

U teoriji postiže brzinu do 160 kilometara na sat što će u praksi biti teško s obzirom na stanje u kojem je infrastruktura

U promet od Zagreba do Siska pušten je prvi regionalni vlak
sufinanciran europskim novcem. Do sada je isporučeno 11 takvih
elektromotornih vlakova, ali za gradsko-prigradski prijevoz. Vlak
može primiti oko 400 putnika.

Novi vlakovi prometovat će po većem dijelu kontinentalne
Hrvatske, ali i do Rijeke. No prvo je na redu rekonstrukcija i
izgradnja drugog kolosijeka pruge od Hrvatskog Leskovca do
Karlovac, a nastavak modernizacije i izgradnje nizinske pruge
prema Rijeci.

U vožnji od Zagreba do Siska, koja je trajala 40-ak minuta bio je
i ministar EU fondova Erlić, a vlak je dočekao župan Celjak. O
značaju ovog projekta reporterka RTL danas Kristina Čirjak
razgovarala je s predsjednikom Uprave HŽ Putničkog prijevoza
Željkom Ukićem koji je poručio da do 2025. trebaju dobiti još 18
novih vlakova.

Istaknuo da je ovo vlak koji uglavnom prometuje na
elektrificiranim prugama. U teoriji postiže brzinu do 160
kilometara na sat što će u praksi biti teško s obzirom na stanje
u kojem je infrastruktura.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest