SLAB DOJAM KAMPANJE?

Dva tjedna prije izbora, jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku su plakati

RTL Direkt

Osim na plakate, kampanjski novci troše se i na spotove. SDP je jučer objavio novi.

Djeluje li magija billboarda? Dva tjedna prije izbora najviše, da
ne kažemo jedino po čemu se vidi da je nekakva kampanja u tijeku
su plakati. Najviše ih imaju očekivano koalicije oko HDZ-a i
SDP-a, što ne čudi jer su te dvije stranke najavile da će
potrošiti najviše novaca, dozvoljenih dva milijuna eura.

Našli smo na jednom mjestu njihove plakate jednog kraj drugog,
oba su već sada bila malo oštećena. Osim na plakate, kampanjski
novci troše se i na spotove. SDP je jučer objavio novi.

U međuvremenu, HDZ objavljuje filmić o izazovima donedavnog
predsjednika Sabora. A dok Mostov Nikola Grmoja odgovara na
komentare s Reddita, Domovinski pokret ide na domoljubnu klasiku.
Sve u svemu, ukupan dojam je dosta slab.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest