Na finalnu večer, kada su krenuli rezultati glasanja - sve je eskaliralo. Svi su guglali o našem predstavniku
Tjedan dana prošlo je od prve polufinalne večeri Eurosonga na
kojoj je nastupao i hrvatski predstavnik Baby Lasagna. Da, prije
točno sedam dana publika je napokon i uživo čula Marka Purišića i
njegov hit ‘Rim Tim Tagi Dim’ i krenulo je.
U te tri minute, koliko pjesma na Eurosongu i smije trajati,
stalo je puno toga, a Hrvatska i sam Baby Lasagna postali su
svjetski hit. Četiri dana kasnije, na pozornicu u Malmöu ponovno
se popeo cijeli Lasagnin tim, a Google je ‘poludio’.
Provjerili smo kako su se ‘Baby Lasagna’, ‘Rim Tim Tagi Dim’ i
‘Marko Purišić’ pretraživali na internetu u posljednjih tjedan
dana prema Google Trendsu.
“Google Trends govori nam što ljudi pretražuju odnosno što ih
zanima u stvarnom vremenu. Ti podaci mogu se koristiti za
mjerenje interesa pretraživanja za određenu temu, na određenom
mjestu i u određeno vrijeme. Raspon brojeva od 0 do 100 zapravo
govori koliko je neki pojam bio popularan”, objašnjava nam SEO
specijalist, Mateo Arlov.
Nagli porast dogodio se u utorak navečer kada je održano
polufinale te odmah jutro nakon. O Lasagni se i dalje pričalo, a
onda je na finalnu večer, kada su krenuli rezultati glasanja –
sve eskaliralo. Svi su guglali o našem predstavniku.
‘Baby Lasagna’ se osim u cijeloj Hrvatskoj te zemljama regije,
pretraživao najviše i u Litvi, Grčkoj i Švicarskoj. Osim nas i
naših susjeda, najviše se ovaj pojam pretraživao u Sjevernoj
Makedoniji, Finskoj, Švedskoj…
Što se tiče pravog imena našeg predstavnika, pojam ‘Marko
Purišić’ osim na samu finalnu večer, guglalo se i dan nakon,
tijekom nedjeljnog poslijepodneva.
Eurosong iduće godine nećemo gledati u Zagrebu, ali Baby Lasagna
ovime je ostvario neprocjenjivu vrijednost. Hrvatskoj je donio
reklamu koja nije koštala ni centa, a sebe, ne sumnjamo, progurao
samo prema naprijed!