Velik porast broja putnika bilježe i Duga Resa i Ogulin.
Kašnjenja vlakova, kvarovi, katastrofalno stanje manje-više svih
hrvatskih željezničkih kolodvora uključujući svakako i onaj
karlovački… bezbroj je razloga za vrlo česte prigovore HŽ-u
koji je u javnosti definitivno jedna od najneomiljenijih državnih
tvrtki.
A ipak, čini se kako je putovanje vlakovima itekako popularno pa
i sve popularnije, jer u prošloj godini brojke putnika vlakom su
izuzetno porasle. Na primjeru Karlovca to je još očitije, jer dok
je autobusa za Zagreb iznimno mnogo tijekom cijelog dana, vlakova
je još od pandemije manje nego ranije pa ipak je u 2023.
dosegnuta brojka putnika kakva već jako dugo nije.
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku lani je tako kroz
karlovački kolodvor prošlo 535.643 putnika, što je za čak 48%
više nego godinu ranije, ali i daleko najviše u razdoblju od
2011. koje je uključeno u ove statističke podatke. Riječ je o
poprilično velikoj brojci od 1467 putnika dnevno, koja je u
radnim danima zasigurno i znatno veća nego vikendom, posebno
nedjeljom.
Znatan porast bilježe i Duga Resa i Ogulin, koji su također
uključeni u podatke. Tako je kroz dugoreški kolodvor tijekom
2023. godine prošlo 157.210 putnika (porast od čak 71%! u odnosu
na 2022. godinu), dok ogulinski bilježi 176.194 putnika, odnosno
30% više nego godinu ranije.
Najprometniji željeznički kolodvor u Hrvatskoj je, dakako,
Zagreb, kroz koji je lani prošlo 6.584.848 putnika ili oko 18
tisuća dnevno. Najmanji promet imao je Gospić s tek 2780 putnika,
odnosno nešto više od 7 dnevno.