AKTUALNO / VIJESTI

KORONATURIZAM

Lokalni turistički stručnjaci na panel raspravi u Karlovcu poručili: "Pripremite se, 2021. godina će biti vrlo uspješna!"

Lokalni turistički stručnjaci na panel raspravi u Karlovcu poručili:

Organizator ovog Foruma bila je Sekcija zajednice obiteljskog turizma za regiju Lika-Karlovac, koja djeluje pri Županijskoj gospodarskoj komori Karlovca i Otočca, u partnerstvu s Prilika Grupom.

U sklopu 6. regionalnog Foruma obiteljskog smještaja u Karlovcu je održana panel rasprava portala Lika Club na temu „Što s (korona) turizmom u 2021. godini?“. Panelu, koji je vodio RTL-ov novinar Goran Latković, prisustvovala su četiri poznata imena iz hrvatskog turizma, s područja Ličko - senjske i Karlovačke županije, koji su u jednosatnoj raspravi ponudili mnoštvo zanimljivih viđenja iduće, ali i brojna iskustva iz godine koja je sada već skoro iza nas.

Boris Šuljić, vlasnik hotela i vinarije Boškinac iz Novalje, istaknuo je kako je ovo bila jedna od najizazovnijih godina po pitanju turizma kao i najizazovnija godina za njega kao poduzetnika. Početkom lockdowna zadržali su sve zaposlenike te iskoristili vrijeme za rad na napretku tvrtke. Zbog toga, istaknuo je, imali su vrlo uspješnu sezonu.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

-Trendovi se mijenjaju neovisno o koroni i stalno se moramo prilagođavati. Optimist sam što se tiče 2021. godine i vjerujem da će se u većoj mjeri uspostaviti letovi i pomorski promet te autoturizam u punom profilu. Trebamo se dobro pripremiti nakon ovog teškog iskustva koje nam treba poslužiti kao smjerokaz za narednu sezonu te poručujem svima da se jako dobro pripreme da isporučimo visoku kvalitetu. Mi radimo već sto na sat na novim jelima, istaknuo je te dodao kako vjeruje u klasičan nastavak svoje djelatnosti i povratak na „staro normalno“.

-Naše stare vrijednosti će i dalje motivirati ljude na putovanja. Neke navike će se promijeniti, no u ovoj industriji koja je najviše ispatila mislim da će se vratiti stare vrijednosti natrag, zaključio je.

Hrvojka Božić, ravnateljica Muzeja domovinskog rata iz Karlovca, koji je otvoren 2019 . godine istaknula je kako su oni u ovoj godini iskoristili digitalne kanale kako bi vratili posjetitelje.

-Okrenuli smo s digitalnom marketingu te su se brzo posjetitelji vratili. U ljetnim mjesecima smo bili na 80% lanjskih gostiju te stoga optimistično gledamo na 2021. godinu. Trebalo nam je vrijeme za prilagodbu no ovo iskustvo će nam dobro doći. Jedan od važnih elemenata za naš uspjeh je rad muzeja u lokalnoj zajednici te povezivanje unutar odredišta i tu u Karlovcu imalo još puno prostora za napredak. Optimist sam i vjerujem da s proljećem možemo krenuti u punoj snazi naročito jer smo prilagodili sadržaje koji okupljaju veći broj ljudi, prema sadržajima individualnog karaktera, zaključila je.

Krešo Rogoz, direktor tvrtke Croatia Open Land DMC iz Karlovca također je uspješno krenuo u ovu godinu nakon čega je sve stopirano. To ih je potaknulo da traže nove resurse te su ovu sezonu iskoristili kao pripremu za drugačiji, individualni turizam i manje grupe.

 - Zanimljivo je i to da smo povisili cijene zbog čega smo dobili manje grupe koje su akumulirale više novaca. Ključ je u udruživanju, prikupljanju dodatnog sadržaja te izvrsnosti. Cijeli tim radi na udruživanju i novim ponudama te kontaktima sa stranim agencijama. Svi se nadamo normalnom proljeću te se baziramo na autoturiste. Vrijeme je da svi sjednemo i smislimo kako brendirati destinacije te zajedno istupimo kako bi bili još prepoznatljiviji jer imamo mnogo toga za pokazati, zaključio je te dodao kako u 2021. godini pripremaju novost na tržištu – ronjenje na sve četiri rijeke u Karlovcu.

Mihovil Bićanić, zamjenik načelnika Općine Rakovica koja inače izvrsno stoji po pitanju turističkih noćenja, otkrio je kako su ove godine imali oko 25% noćenja, no oporavku se nada uskoro.

- Vjerujem u stabilizaciju tijekom iduće godine, no u 2021. godini bi se i dalje trebali fokusirati na domaće goste. Treba podignuti svijest o dodatnim sadržajima i ojačati kontinentalni turizam. U Rakovica 2021. godine fokus stavljamo na marketing i dugoročno strateško planiranje, istaknuo je Bićanić.

 

Izdvojeno


Reci što misliš!