POTREBNA SANACIJA
Uz gradnju obilaznice najavljena i obnova nadvožnjaka na Rakovcu, ProbudiKA upozorava: Nemojte ga zaboraviti, opasan je i treba hitnu sanaciju
S nadvožnjaka na Rakovcu padaju dijelovi, zvučni zid, tzv. bukobran, doslovno se raspada, otpadaju lajsne na samom dnu konstrukcije koje drže staklenu vunu unutar bukobrana itd.
- Već nekoliko godina naši sugrađani, stanovnici gradske četvrti Rakovac upozoravaju na katastrofalno i latentno vrlo opasno stanje nadvožnjaka Rakovac. Putem lokalnih medija, gorući problem sanacije istog, javno je izlagan kroz priopćenja i apele, počevši još od 2018. godine, podsjeća politička platforma ProbudiKA u svom novom priooćenju.
KAportal je više puta pisao o derutnom nadvožnjaku sagrađenom prije više od 30 godina, kao i o najavi njegove obnove kroz projekt obilaznice Turnja. Više možete pročitati ovdje... Zbog interesa javnosti o temi o kojoj je KAportal već više puta pisao, priopćenje koje je poslala ProbudiKA prenosimo u cijelosti...
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
Kao o obrascu, evo nas već u 2021. godini. Saznajemo tako, da uzevši u grubo, nekih tri godine od prvih javnih priopćenja naših sugrađana vezanih uz ovaj gorući problem, Hrvatske ceste najavljuju da će ove godine raditi na nizu projekata u Karlovcu pa tako i na izuzetno prometnoj dionici državne ceste D 1, na nadvožnjaku Rakovac. Živi bili, pa vidjeli.
A kako bismo svi što žurnije dočekali „prvu lopatu“, te kako i u tekućoj 2021. godini zbog tko zna kakvih razloga ili „viših sila“ ne bi izostala realizacija najavljenog projekta od strane Hrvatskih cesta, nadležne u gradskoj vlasti, u ime naših sugrađana, molimo da savjesno i odgovorno vode brigu o tome da sanacija ovog dijela državne ceste D 1 ne bi slučajno od strane Hrvatskih cesta bila prolongirana jer mi nismo nadležni pisati nazovimo tako „požurnice“ spram Hrvatskih cesta, ali vi ste u obvezi. U obvezi ste voditi računa o kvaliteti života svojih sugrađana, a ovdje je riječ upravo o jednom krupnom objektu cestovne infrastrukture koji potencijalno svakodnevno ugrožava zdravlje, živote i imovinu naših sugrađana. Tko se do sada nije informirao povrh nedavnog apela stanara na Rakovcu dajemo samo ukratko na znanje da s nadvožnjaka na Rakovcu padaju dijelovi, zvučni zid, tzv. bukobran, doslovno se raspada, otpadaju lajsne na samom dnu konstrukcije koje drže staklenu vunu unutar bukobrana itd. i da očekujemo od vladajućih u gradu da bez obzira što je nadvožnjak i cesta u vlasništvu države da poduzmu hitne mjere saniranja opasnih dijelova s ciljem zaštite naših sugrađanki i sugrađana te njihove imovine.
I za kraj, budući da primjera po svijetu ima, mi, ispred ProbudiKA, uvijek smo pobornici obnovljivih izvora energije, pa tako i kod sanacije ovog nadvožnjaka, moguće je donji dio zvučnog zida – bukobrana sanirati čvrstom recikliranom plastikom, a na gornji dio bukobrana postaviti fotonaponske odnosno solarne ćelije.
Samo montiranjem solarnih panela na gornjem dijelu zida (da se izbjegne oštećenje od kamenčića s brze ceste) i na toj dužini mogla bi se instalirati solarna elektrana snage 80-100 kW minimalno koja bi za sunčanijih dana mogla proizvesti cca 400-500 kWh dnevno.
A sad, recimo da za tu proizvedenu električnu energiju samo umanjite cijenu gradske rasvjete koja nije mala i grad već postaje „zeleniji“ .Naravno da se privatne institucije isključuju iz ovog projekta i da sve treba biti samo na relaciji grad Karlovac - HEP – država.
Za političku platformu „ProbudiKa“ Alen Kristović,Goran
Turk i Zvezdana Kučinić
Izdvojeno
-
Eskadrilu od 12 rabljenih, 10 jednosjeda i 2 dvosjeda Hrvatska će platiti 999 milijuna eura, odnosno 1,18 milijardi eura s PDV-om.
-
Pita se je li i oni "moraju čekati da se tragedija dogodi, a kako bi se tek onda netko sjetio rješavati taj problem".
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
Reci što misliš!