AKTUALNO / VIJESTI

SIMPLY THE BEST

Lijepo priznanje: Turističkoj zajednici grada Karlovca godišnja nagrada za kreativnu kampanju "Na pivo u Karlovac"

Lijepo priznanje: Turističkoj zajednici grada Karlovca godišnja nagrada za kreativnu kampanju

U planu je da ova kampanja preraste u svakodnevnu ponudu tijekom cijele godine.

Turistička zajednica grada Karlovca dobitnik je vrijedne godišnje nagrade Udruge hrvatskih putničkih agencija i časopisa Way to Croatia "Simply the best" u kategoriji promotivnih kampanja i sadržaja na društvenim mrežama.

Nagradu je karlovačka TZ dobila za svoju kreativnu kampanju "Na pivo u Karlovac", koja je uključila 15 ugostiteljskih objekata i 9 restorana koji su nudili i posebna jela od piva.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Kampanja je zaista bila dobro prihvaćena, imali smo doseg od preko 400.000 ljudi, kao i više od 15 tisuća reakcija na društvenim mrežama. Njome smo željeli u ovim teškim pandemijskim vremenima dodatno promovirati pivo kao gradski brend i drago nam je da su se i drugi uključili u projekt poput craft pivovara, Aquatike i suvenirnica i slično. Akcija svakako ide dalje, sljedeće godine trajat će barem tijekom cijelog ljeta, a u planovima je da postane i svakodnevna ponuda tijekom cijele godine, kazala je direktorica TZ Karlovca Marina Burić.

I ova kampanja pridonijela je zasigurno i dobrim turističkim rezultatima - broj noćenja i turističkih dolazaka ove godine je višestruko nadmašio prošlogodišnju, a unatoč pandemijskim uvjetima i ograničenjima premašio je i 70% rezultata iz 2019., posljednje "normalne" godine.

Izdvojeno


Reci što misliš!