AKTUALNO / VIJESTI

LOŠE STANJE KOLNIKA

Nikako do počne početak sanacije državne ceste D6 od GP Jurovski Brod do Netretića! Projekt je podijeljen u četiri faze, a kada kreću radovi još uvijek se ne zna

Nikako do počne početak sanacije državne ceste D6 od GP Jurovski Brod do Netretića! Projekt je podijeljen u četiri faze, a kada kreću radovi još uvijek se ne zna
Netretić

Kao i svi ostali projekti iz državne razine na području Karlovačke županije, i ovaj je amenovan na sjednici Vlade u Karlovcu u prosincu 2018. godine, te su prema prvim projekcijama radovi trebali započeti tri godine kasnije.

Prema prvim projekcijama plana, iza nas je godina u kojoj su trebali započeti radovi na obnovi jedne od najprometnije i najferkventnije državne ceste na području Karlovačke županije, onoj na dionici D6 - od graničnog prijelaza Jurovski Brod do Netretića. Riječ je o tranzitnom pravcu koji povezuje dvije susjedne države, Sloveniju i BIH te je pod izrazito prometnim opterećenjem, naročito nakon otvaranja čvora Novigrad na autocesti Zagreb – Rijeka. 

Zbog izrazito loše kolničke konstrukcije i velikog broja udarnih rupa na predmetnoj dionici već je u nekoliko navrata došlo i do ograničenja brzine prometovanja, a na izlazu iz Žakanja još uvijek stoji upozorenje o stanju prometnice. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Kao i svi ostali projekti iz državne razine na području Karlovačke županije, i ovaj je amenovan na sjednici Vlade u Karlovcu u prosincu 2018. godine, te su prema prvim projekcijama radovi trebali započeti tri godine kasnije. Nadobudno su već tada u 2019. godini osigurana financijska sredstva za usluge projektiranja, no do odabira projektanta došlo je tek u 2020., nakon čega je slijedilo i potpisivanje ugovora.  

Iako su se planovi pošteno odužili, prema svemu sudeći od projekta se nije odustalo. Naime, kako su za KAportal potvrdili iz Hrvatskih cesta, idejni projekt za rekonstrukciju državne ceste oznake DC6 od GP Jurovski Brod-Žakanje-Ribnik do Netretića je gotov, te je 28. listopada 2021. predan zahtjev za lokacijsku dozvolu.  

Iz HC uvjereni su da će do rješavanja zahtjeva i ishođenja lokacijske dozvole doći uskoro, a sama rekonstrukcija prema idejnom projektu podijeljena je u četiri faze.  

- Faza 1 obuhvaća rekonstrukciju od graničnog prijelaza Jurovski Brod do skretanja za naselje Kohanjac (4,5 km), faza 2 od skretanja za naselje Kohanjac do postojeće poduzetničke zone u naselju Ribnik (3,30 km), faza 3 od ulaska u postojeću poduzetničku zonu u naselju Ribnik do križanja s DC541 (8,2 km) i faza 4 od križanja s DC541 do skretanja za Vinski Vrh u naselju Netretić (2,2 km). 

Iz Hrvatskih cesta kažu kako je trenutno u izradi glavni projekt za fazu 1 rekonstrukcije, te će po rješavanju upravnih postupaka koji prethode biti zatražena građevinska dozvola. Očekivani završetak izrade projektne dokumentacije za sve faze je lipanj 2022. godine. 

O vrijednost radova, iz HC kažu nam da će biti u mogućnosti dostaviti je tek po izradi cjelokupne projektne dokumentacije, odnosno svih glavnih projekata za pojedinu fazu radova. Neslužbeno, procijenjena vrijednost investicije kreće se u visini izrade novog mosta u Gornjem Pokupju, 60-70 milijuna kuna.  

Izdvojeno


Reci što misliš!