AKTUALNO / VIJESTI

PONOVO NAORUŽAVANJE

Rat u Ukrajini mnogo je toga promijenio, oružje je ponovo jako tražena roba! Gdje su tu HS Produkt i tvrtke iz domaće obrambene industrije?

Rat u Ukrajini mnogo je toga promijenio, oružje je ponovo jako tražena roba! Gdje su tu HS Produkt i tvrtke iz domaće obrambene industrije?

- Na temelju dosadašnjih rezultata prodaje, nakon SAD-a, tržište Bliskog istoka je najvažnije za HS Produkt, kaže direktor HS-a Željko Pavlin koji je i predsjednik Zajednice obrambene industrije HGK

Rat u Ukrajini mnogo je toga promijenio, jer iako se mislilo da se rat ovakvih razmjera ne može dogoditi u Europi, ruska invazija je pokazala da može biti i gore. 

Oružje je ponovo postalo tražena roba, a kako se to odnosi na hrvatsku vojnu industriju piše Poslovni dnevnik.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Kako navodi, u Hrvatskoj gospodarskoj komori tvrde da je hrvatska obrambena industrija brend svjetskog značaja i referenca za cjelokupno gospodarstvo. Status provjerenih dobavljača ove su tvrtke postigle, kaže HGK, kroz kontinuiran razvoj vlastitih proizvoda i kroz zadržavanje visokih standarda kvalitete. Osim u ratovima, kvaliteta oružja i obrambene industrije se najbolje prezentira na sajmovima.

Komora je, podsjetimo, krajem veljače organizirala zajednički nastup tvrtki iz Zajednice obrambene industrije u Abu Dhabiju. Na sajmu obrambene industrije IDEX predstavile se se tvrtke HS Produkt, Šestan Busch i Agencija Alan, dok se na izložbi pomorske obrane i sigurnosti NAVDEX u organizaciji HGK predstavio BSO – Brodogradilište specijalnih objekata.

- Posljednje dostupne brojke govore nam da se izvoz naše obrambene industrije vraća na pretpandemijske razine, s više od 110 milijuna eura u 2020. na više od 151 milijun eura u 2021. godini. Očekujemo da će brojke pokazati istu tendenciju rasta i za prošlu godinu, posebice jer se manifestacije poput ove nakon pandemije također vraćaju u svoje uobičajene razmjere po pitanju broja posjetitelja i izlagača, rekao je za Poslovni potpredsjednik HGK za industriju i održivi razvoj Tomislav Radoš.

- Na temelju dosadašnjih rezultata prodaje, nakon SAD-a, tržište Bliskog istoka je najvažnije za HS Produkt, pa je prisustvo na IDEX-u bilo izuzetno važno. Ponajprije je to radi održavanja kontakata s postojećim kupcima iz regije, gdje smo zabilježili značajne rezultate, poput Iraka, Saudijske Arabije i Jordana, i gdje očekujemo nastavak suradnje, a nakon toga i radi predstavljanja budućim potencijalnim kupcima, kaže predsjednik Uprave HS Produkta i predsjednik Zajednice obrambene industrije HGK Željko Pavlin.

Istaknuo je, navodi Poslovni, da nastup na IDEX-u povećava vidljivost HS-a kao brenda i omogućava veću prepoznatljivost među kupcima njihovih proizvoda, kao i da će nastup iskoristiti za održavanje niza poslovnih sastanaka.

Cijeli tekst pročitajte ovdje...

Izdvojeno


Reci što misliš!