IDEOLOGODIJA?!

KAportal je prvi izvijestio o “ideologodija” gafu Domovinskog pokreta, plakat s kojim se sprda cijela Hrvatska danas nestao s billboarda u Domobranskoj

Kako je i bilo za očekivati, plakat s kojima se od jučer sprda cijela Hrvatska je maknut s billboarda u Domobranskoj ulici.

Na ulicama je osvanuo jumbo plakat Domovinskog pokreta za EU izbore na kojem se smiješe Ivan Penava i Stephen Nikola Bartulica s parolom “Rodna polja da, rodna ideologodija ne!” Je li u pitanju običan, doduše malo veći, tipfeler ili namjerna greška kako bi privukli pozornost, a možda čak i provokacija – efekt je postignut. Pažnju su privukli. Podsjetimo, jučer je o gafu na predizbornom plakatu prvi izvijestio KAportal, uz fotografije onog koji se nalazi u Domobranskoj ulici u Karlovcu. Više o tome možete pročitati ovdje. 

Kako je i bilo za očekivati, plakat s kojima se od jučer sprda cijela Hrvatska je maknut s billboarda u Domobranskoj ulici.

Stoji li iza plakata poruka (možda u obliku zagonetke) ili samo nepismenost, za Danas.hr komentirala je komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić.

“Glavno da se o meni govori i svaki publicitet je dobar publicitet, u ovom konkretnom slučaju baš i nije. Domovinski pokret ima već dosta problema s objašnjavanjem diploma svojih ministara. Ta vrsta provokacije, gdje možete očekivati nisku pismenost, ne bi bila za njih dobra, ako im je to bila ideja”, kaže stručnjakinja koja kaže da je moguće i da je riječ o običnom tipfeleru jer smo vidjeli tih plakata čak i u prošloj kampanji koja je političarima puno zanimljivija od EU izbora gdje se bira samo nekoliko zastupnika. Tu neće profitirati stranka kao cjelina osim ako ne daju stranci dio plaće.

“Da je bilo jako loše pripremljenih plakata, očito je da se ne plaćaju ni lektori ni korektori niti se radi provjera prije slanja u tiskaru kako se nekad radilo – ozbiljno i odgovorno. Po meni su sve te opcije moguće, ali to Domovinskom pokretu ne može donijeti ništa pozitivno”, kaže Ankica Mamić.

S obzirom na to da su veliki protivnici rodne ideologije, postavlja se pitanje jesu li se išli svjesno rugati s pojmom.

“To je već moguće, ali ne vidim da će njihovi potencijalni birači to tako vidjeti. Ključ u poruci je kome se vi obraćate. Ovo sigurno nije poruka niti novinarima lijeve orijentacije ni centrističke ni takvim biračima”, dodala je.

Kakav god bio prvotni motiv ili uzrok, najbolje bi bilo da nakon svega kažu da je bila greška.

“Ja kad bi se pravdala na njihovom mjestu bih rekla – čujte, to je tipfeler, bila je brzina.. Ispričavam se.. dogodilo se i gotovo”, zaključila je Mamić.

Poslali smo upit i Bartulici, ali do objave teksta, nije nam dao odgovor.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest