Na dan nesreće neslužbena je informacija glasila da je vozač imao 1,8 promila alkohola u krvi
Luka P. (21), vozač koji se očevim BMW-om u subotu 23. siječnja u
5.30 sati zabio u HAC-ov objekt na autocesti A11 kod naplatnih
kućica Mraclin, u kojem je na mjestu poginuo 54-godišnji
djelatnik Hrvatskih autocesta D. B., iste je noći, samo
nekoliko sati prije užasne nesreće, imao je bliski susret s
policijom na Petrolovoj benzinskoj postaji u Velikoj Gorici.
Potvrdila je to za
Jutarnji list PU zagrebačka navodeći da nije bila riječ o
konzumaciji alkoholnih pića, a nije bila niti riječ niti o
prometu.
Kako neslužbeno doznaje list, upravo je Luka P. bio taj koji je
tražio intervenciju policije zbog toga što je bio napadnut od
nekog mladića. To je njegova verzija priče, policijske za sada
nema.
Budući da je Luka P. i dalje na bolničkom liječenju jer se
oporavlja od teških ozljeda, policija s njim još nije obavila
razgovor niti je ispitan o okolnostima nesreće, što je
potvrdio i odvjetnik Berislav Živković, kojeg je angažirala
mladićeva obitelj.
Petrolova benzinska crpka na kojoj se dogodio navodni napad na
Luku P. na ulazu je u Veliku Goricu iz smjera Siska. Sve
benzinske crpke imaju videonadzor i pregledom snimki moglo bi se
utvrditi je li bilo sukoba. I policija, s obzirom na to da
informacijski sustav bilježi sve pozive, pa čak i sa sakrivenih
brojeva, može vrlo lako utvrditi je li Luka P. tijekom noći s
mobitela kojim se koristi zvao broj 192 ili neki broj žurnih
službi.
Policajci su, pak, o svakoj intervenciji dužni sastaviti izvješće
ili u svoj dnevnik rada nakon primopredaje smjene upisati što su
radili tijekom noći. Iz odgovora PU zagrebačke nije opisano koje
su ovlasti policajci primjenjivali. Jesu li tom prilikom utvrdili
i da je Luka P. na crpki s vozilom i pod utjecajem alkohola?
Na dan nesreće neslužbena je informacija glasila da je vozač imao
1,8 promila alkohola u krvi, piše
Jutarnji list.
Nakon što je bio kod prijatelja u Lekeniku, gdje su zajedno pili,
nastavio je prema Zagrebu, ali stao je na pumpi u Velikoj
Gorici. U 5.30 vraćao se prema Lekeniku, a rampe na naplatnim
kućicama bile su podignute. Umjesto da prođe kroz njih, zbog
velike brzine BMW kojim je upravljao zabio se u HAC-ov objekt
pokraj naplatnih kućica, “uletio” u prostoriju u kojoj je bio
zaposlenik D. B. (54) i na mjestu ga usmrtio te se zaustavio
nakon što je probio još dva pregradna zida.