Preglednik ju je usmjerio na lažnu stranicu trgovačkog društva koje se bavi dostavom paketa na koju je unijela svoje osobne podatke kao i podatke sa svoje bankovne kartice.
U Policijskoj postaji Slunj zaprimljena je prijava
37-godišnjakinje koja je 23. svibnja putem lažne SMS poruke na
mobitel zaprimila obavijest da joj je obustavljena dostava paketa
zbog nepotpune adrese dostave i da preko zaprimljene poveznice
internetskog preglednika unese svoju adresu kao i sve podatke s
bankovne kartice kako bi se pošiljka mogla isporučiti.
Preglednik ju je usmjerio na lažnu stranicu trgovačkog društva
koje se bavi dostavom paketa na koju je unijela svoje osobne
podatke kao i podatke sa svoje bankovne kartice. Ubrzo nakon toga
utvrdila je da je s njenog računa skinut određeni novčani iznos.
Podsjećamo, ako nešto prodajete ili kupujete, za
uplatu je dovoljno poslati samo IBAN broj i vaše ime i
prezime, a nikako CVC/CVV kod (kod za verifikaciju koji se nalazi
na poleđini kartice) kao niti rok važenja i broj kartice.