OD PONEDJELJKA NOVA FAZA

Počinje rekonstrukcija Marmontove aleje, do listopada posebna regulacija prometa

Grad Karlovac

Ovaj dio rekonstrukcije DC-6 odnosi se na Marmontovu aleju u dužini od 500 metara

– Prema planu i programu koji sada imamo, od ponedjeljka ćemo
zatvoriti Marmontovu do križanja sa Supilovom ulicom i obaviti u
narednom periodu radove na rekonstrukciji i ugradnji svih
instalacija, te rekonstrukciji kolničkog zaslona. Narednih
mjeseci će ovdje biti vrlo zaposleno, bit će dosta ljudi i opreme
angažirano, ali nadam se da neće biti nekih velikih problema i da
ćemo sve riješiti u roku kako je dogovoreno, kazao je na
današnjoj pressici Viktor Tustonja iz Euro-Asfalta, izvođača
radova na rekonstrukciji dionice D-6 u Karlovcu.

Radovi vrijedni 44 milijuna kuna započeti su lani, rok za
dovršetak je dvije godine, a dionica na kojoj će radovi početi u
ponedjeljak i biti dovršeni do listopada, stajat će oko 8
milijuna kuna. Dok budu trajali, na snazi će biti privremena
regulacija prometa kroz i do tog dijela Karlovca.

Ne odnosi se to na pješake jer će im se, po riječima Josipa
Bacana iz gradske uprave, prema dinamici radova omogućiti prolaz
ili preko jednog nogostupa ili kasnije preko kolnika, ali
minimalno će se tokom cijelog izvođenja radova zadržati koridor
1,5 m širine.

Biciklistički promet je zabranjen u zoni radova, ali biciklisti
će se kretati kao pješaci, sići s bicikla i kretati pješačkim
koridorom.

– Motorna vozila iz smjera centra grada prema Pivovari kretat će
se Primorskom ulicom do Supilove pa Supilovom izlaz na
Marmontovu. Kontra smjer, od smjera Žumberačke prema centru,
osobni automobili, kretat će se Ljubljanskom u Nemčićevu ulicu,
Luščić, Krležinu i dalje na DC- 545 ili DC-6. Teretni promet
iznad 3,5 tone nosivosti iz smjera Žumberačke prema gradu se neće
voditi alternativnim pravcima Nemčićevom – Luščić – Miroslava
Krleže već povratno na Žumberačku ulicu i dalje Most Brodarci te
na DC-228. Stanari Kumičićeve ulice će imati alternativni pravac
kroz Bolničku ulicu – Obalom Vladimira Mažuranića do svojih kuća
i poslovnih objekata. Ruta se odnosi na vozila do
maksimalne  visine 2,5 metra zbog ograničenja kretanja ispod
mosta, ostalim vozilima će se omogućiti koridor, ovisno o
dinamici radova. Ovisno o njoj će se formirati i koridor za
stanovnike parnih brojeva Marmontove aleje, od 18 do 30 A,
prvotno će se kretati Bulićevom ulicom ravno preko Marmontove u
kvart, kad to ne bude moguće, alternativni proboj će biti u
funkciji, precizirao je Bacan.

Sve to, napomenuo je gradonačelnik Damir Mandić, ne vrijedi za
promet s državnih cesta i autocesta. Njegovo isključenje bio je
uvjet koji je Grad, u oviru svoje nadležnosti, ljetos postavio
Hrvatskim cestama, kao investitoru, te izvođaču radova. Prihvaćen
je.

– Prometna regulacija je ponajprije za stanovnike ovog područja
na kojem se izvode radovi. Iz naše perspektive, važno je da
izvođač radova u koordinaciji s nadzorom poštuje sva ona pravila
koja su i predviđena projektom. To se, prije svega, odnosi 
na načine rada, te brigu oko platana jer ovo je u tom dijelu
posebno zahtjevan projekt. Očekivanja su da će se, kad se
“zakopa” , pronaći, kao i na Borlinu, dijelovi nekih starih
građevina, ali ključno je da imamo stručan pristup, pogotovo
zaštiti platana i o tome će nadzorni inženjer i nadzorna kuća
voditi posebnu brigu, a mi smo otvoreni za suradnju sa svima,
kazao je Mandić.

Svim kućanstvima i stanovima na ovom području Vijeće GČ Dubovac
će danas, a najkasnije sutra, dostaviti na kućne adrese i pisane
upute o privremenoj prometnoj regulaciji na tom području, sve
kako bi život u narednim mjesecima organizirali čim bolje.

– Projekt je nužan, nitko ne dvoji oko toga, i mora ići svojim
putem. Vjerujem da ćemo suradnjom svih: izvođača, Hrvatskih
cesta, Grada i građana ovo vrijeme izdržati kako bi 
cjelokupni projekt rekonstrukcije DC-6 bio gotov što prije, u
dvije godine kako je i predviđeno, zaključio je  Mandić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest