okolo naokolo

Beskrajni radovi na Borlinu donijeli i novu regulaciju prometa: dio od raskrižja Tičarnica – Gradišćanska do nadvožnjaka na Jelsi gotov do studenog?

Mrzljak vjeruje da će svi radovi biti završeni u roku, odnosno, za godinu dana

– U Marmontovoj ulici smo imali manji zastoj radova jer je
trebalo ugraditi još jedno revizijsko okno da se ne bi oštetile
platane. Ono će ovaj tjedan biti ugrađeno i tada će se ostala
komunalna infrastruktura ugrađivati, sekundarna kanalizacija i
priključici. Vjerujem da će vremenske prilike dozvoliti da ovaj
tjedan počne asfaltiranje etape od Žumberačke ulice do Tičarnice,
ona će ovih dana biti pripremljena i stvoreni preduvjeti za to.

Želja nam je da u segmentu ceste od Tičarnice pa do prelaska auto
puta u srpnju i kolovozu izvođač napravi kanalizaciju, da “izađu
iz zemlje” kako bi se ujesen mogli raditi voda i priključci i
pripremati za asfaltiranje. Sve skupa to bi, vjerujemo, moglo
biti gotovo do zime pa ćemo imati normalniju komunikaciju tom
cestom, izjavio je danas dogradonačelnik Ivan Mrzljak, govoreći o
početku radova na novoj dionici D-6 u Karlovcu, koja se
rekonstruira od Marmontove aleje do Jelse.

Ukupno je duga 3,6 kilometara, a po Mrzljakovim riječima, izvođač
sve dionice sada radi samo nosivim slojem asfalta kako bi se
završni povukao po svih 3,6 kilometara, odnosno, ne bi bilo puno
spojeva.

– Realno je da sve bude završeno u predviđenom roku, iduće godine
u lipnju. Izvođač nas je poslušao, radi na više lokacija pa će i
u ovom dijelu između Žumberačke i Tičarnice raditi na Marmontovoj
i prema autocesti, rekao je Mrzljak.

Sadašnja faza, od raskrižja Tičarnica – Gradišćanska prema
nadvožnjaku iznad autoceste na Gornjoj Jelsi donijela je
privremeno odvijanje prometa alternatnvim pravcima.

– Ide ulicama Janka Matka, na Tucibate i Malu Jelsu pa dalje u
željenom smjeru, a suprotni smjer Ožujskom ulicom – Velika Jelsa
– Budin i dalje na Donju Jelsu u smjeru kretanja, prema
Brodarcima ili gradu Žumberačkom. Pješacima je i dalje osiguran
koridor od 1,5 metar kako bi se mogli kretati; biciklisti trebaju
sići s bicikala i kretati se trasom kao pješaci, najavio je Josip
Bacan, stručni suradnik za promet.

Npomenuo je kako ti obilazni pravci vrijede za osobna i vozila do
3,5 tone maksimalne nosivosti, dok se sav teretni tranzitni
promet i dalje preusmjerava na ostale državne ceste: D-228 i A-1
itd. Teretni promet u samom naselju za lokalno stanovništvo moći
će se odvijati prema trenutnoj regulaciji.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest