Isporuka toplinske energije započela je u četvrtak, 7. listopada te se danas, 11. listopada, prema našim informacijama, griju sve podstanice u gradu, uključujući i većinu Tuškanove 14 i 16.
Nakon što je gradski vijećnik Nove ljevice Dimitrije Birač jučer
prozvao Gradsku toplanu jer nije ravnomjerno počela s grijanjem
svih dijelova grada nije trebalo dugo čekati da se jave iz
gradskog poduzeća.
Zbog velikog interesa javnosti, poduže priopćenje prenosimo u
cijelosti…
Najprije želimo istaknuti da Gradska toplana nikada nije nikome
uskraćivala grijanje, kao što to navodi uvaženi vijećnik Birač. U
zgradama Tuškanove 14 i 16, Gradska toplana je ljetos izvela
veliki posao zamjene spojnog toplovoda i ugradila jedan od prvih
plastičnih toplovoda, čime će stanari imati sigurniju isporuku
usluge. Posao zamjene toplovoda je završen 20. kolovoza, odmah
potom je napunjen interni toplinski sustav zgrade vodom i time je
kućni sustav spreman za puštanje u rad. Sve je učinjeno na
vrijeme, puno prije početka ogrjevne sezone.
Sredinom rujna predstavnica stanara obavještava Gradsku toplanu
da je došlo do curenja iz sustava, a ekipa Gradske toplane odmah
izlazi na teren i utvrđuje problem s ekspanzijskom posudom. Potom
su se tražila rješenja za popravak postojeće posude, s
obzirom da nova posuda predstavlja značajan izdatak.
Utvrdivši da staru posudu nije sigurno popravljati,
predstavnicima stanara se predlaže nabava i ugradnja nove
ekspanzijske posude. Gradska toplana upraviteljima šalje ponudu
7. listopada i oni je prihvaćaju. Očekuje se da će posuda biti
isporučena 14. listopada u kojem slučaju će ju Gradska toplana
ugraditi 15. listopada, nakon čega će svi stanari Tuškanove 14 i
16 imati grijanje (trenutno se grije većina stanova).
Gradska toplana uvijek nastoji svojim korisnicima osigurati što
bolju uslugu – tako je tim Gradske toplane proljetos, dva
mjeseca, gotovo svakog dana nadopunjavao upravo sustav Tuškanove
14 i 14 A zbog gubitka vode u njihovom toplovodu, na trošak
Gradske toplane, procijenjene vrijednosti usluge 20.000 kuna, jer
bi u protivnome stanari bili bez grijanja tijekom ogrjevne
sezone.
Tim Gradske toplane održava i upravlja toplinskim podstanicama u
zgradama tokom cijele godine, redovito preporuča stanarima
kako da ih unaprijede, čime se osigurava njihova spremnost za
uspješan početak ogrjevne sezone. Predstavnici stanara i
upravitelji su pri tom bitna karika u komunikaciji Gradske
toplane sa svojim korisnicima.
Isporuka toplinske energije započela je u četvrtak, 7. listopada
te se danas, 11. listopada, prema našim informacijama, griju sve
podstanice u gradu, uključujući i većinu Tuškanove 14 i 16.
Glavni energent za proizvodnju toplinske energije je već 15
godina prirodni plin, čija je nabava osigurana višegodišnjim
ugovorom. Kada je riječ o većim izostancima grijanja (pojedini
dijelovi grada ili blokovi zgrada), o kojimasmo obavještavali
proteklih dana, uzrok tomu su već poznati problemi s našim
gradskim vrelovodom – zbog dotrajalosti cijevi, redovito na
početku svake ogrjevne sezone, dolazi do niza puknuća čije
lokacije nije moguće unaprijed predvidjeti i unaprijed ekonomski
učinkovito sanirati. Proteklih nekoliko dana, zbog neuobičajeno
naglog pada temperature za listopad te kontinuiranog grijanja,
što je za početak ogrjevne sezone prava rijetkost, prekid u
isporuci bio je zamjetniji. Upravo zato intenzivno radimo na
provođenju ITU projekta – obnovi gradskog vrelovoda EU novcem –
što će rezultirati bitno sigurnijom opskrbom toplinske energije,
realiziranom do kraja 2023. godine, uz minimalni angažman
vlastitih ulaganja. Dok ne obnovimo vrelovod ovim projektom, za
očekivati su povremeni izostanci u isporuci toplinske energije,
koje u prosjeku otklanjamo isti dan.
Gradska toplana uvela je prije više godina besplatni broj
0800/200-179 te je na njega moguće tijekom ogrjevne sezone 24
sata, 7 dana u tjednu zatražiti hitnu intervenciju. Početkom
ogrjevne sezone taj je broj iznimno opterećen pa nije moguće
preuzeti sve pozive. Upravo zato upućujemo svoje korisnike na
druge kanale komunikacije: e-mail info@gradska-toplana.hr i web
stranica www.gradska-toplana.hr, kao i medijske portale, gdje se
mogu vidjeti obavijesti o većim prekidima grijanja. Svakako je
najbolji prvi korak problem s grijanjem prijaviti svojem
predstavniku stanara koji će, u najvećem broju slučajeva, znati
što poduzeti. Kroz sve navedene komunikacijske kanale nastojimo
pravodobno oruke toplinske energije, što je sukladno našem
osnovnom cilju – zadovoljstvo naših korisnika informirati građane
o bitnim činjenicama o stanju isporuke toplinske energije, što je
sukladno našem osnovnom cilju – zadovoljstvo naših korisnika.