Dodaje da bi bolji efekt bio i da su ga isto tako sami bacili u prvi kontenjer, što bi bila i bolja bila reklama nego da gleda prljavi katalog od Interspara kako se po njemu gazi na podu.
Zatrpavanje ulaza s promidžbenim materijalom trgovačkih centara u
Karlovcu se nastavlja, a hrpetine papira u ulazima i ispred njih
ne samo da rade nered i zadaju brige i posla predstavnicima
stanara i onima zaduženima za čišćenje, već ovakvo razbacivanje
ima i ekološki aspekt jer se troši papir i novac na nešto što
završi u smeću. Na to je upozorio jedan čitatelj KAportala.
Kako nam kaže stanovnik nebodera u Ulici Marina Držića, svakog
mjeseca im stižu katalozi Lesnine, Interspara, Plodina, Konzuma,
Kauflanda i ostalih ali ne završe niti u sandučićima niti kod
građane, nego na podu pa onda i u kontejneru.
– Iako imam dojam da oni nisu krivi, već distributeri, studenti
ili tko god već to radi, kaže nam samo istovare hrpe
kataloga na pod u neboderu. Naravno ti isti katalozi zavrsavaju u
smeću nakon par dana. Pitam se koja onda svrha toga? Zasto se
razbacuju tako resursi? Ovo ne moze biti nikom u interesu, osim
tim distributerima koji su kao ispunili normu podijeljenog
materijala, kaže nam čitatelj.
Dodaje da bi bolji efekt bio i da su ga isto tako sami
bacili u prvi kontenjer, što bi bila i bolja bila reklama nego da
gleda prljavi katalog od Interspara kako se po njemu gazi na
podu.
Iako je većina ulaza uvela posebna mjesta za odgalanje kataloga,
oni zaduženi za distribuciju to, čini se, baš i ne poštuju.
Umjesto da se poslože u okvir ili pretinac, cijeli svežnjevi
letaka se bacaju ispred haustora, pa onaj prvi tko uzme svoj
primjerak sve druge “razbuca” po svuda.