GRADSKO VIJEĆE

Zbog tragičnih stradavanja na kod mosta treba hitno reagirati! Grad Karlovac nije u nadležnosti, no Mandić tvrdi da će inzistirati da se napravi prolaz ispod pruge

Vijećnike Možemo! interesiralo je i kakva je situacija s uporabnom dozvolom za D-6 u Borlinu, jer je rečeno da je Grad neće izdati dok sve ne bude završeno.

Tragični događaji na željezničkom prijelazu kod mosta na rijeci Kupi trebaju hitnu reakciju ne samo Hrvatskih željeznica već i Grada Karlovca. 

Što Grad po tom pitanju namjerava učiniti pitala je na sinoćnjoj sjednici Gradskog vijeća vijećnica Draženka Polović iz stranke Možemo!, rekavši da je u izvještaju za prvih 6 mjeseci za urbanu opremu potrošeno tek 15 posto od 310 tisuća kuna.

– Ima li Grad viziju da uloži u signalizaciju željezničkih prijelaza, svjedoci smo tragičnih nesreća na prijelazima i što će Grad poduzeti, pitala je Polović.

Elvira Rožić Marić koja obnaša dužnost v.d. pročelnica nije bila spremna odgovoriti na ovo pitanje, već je samo rekla da misli da je to u domeni HŽ-a, kao i da će se očitovati pismeno. Međutim, gradonačelnik Damir Mandić je ipak izašao za govornicu te rekao da će trebati riješiti problem i to u sklopu uređenja Mažuranićeve obale. 

– Ovaj projekt je većinski projekt Hrvatskih voda no pokrenuli smo inicijativu i sastanak s Hrvatskim željeznicama gdje bi se u sklopu radova na drugom kolosijeku riješili problem. Ispod željeznice bi se tako napravio prolaz, to nije u našoj nadležnosti ali možemo to učiniti, rekao je Mandić.

Vijećnike Možemo! interesiralo je kakva je situacija s uporabnom dozvolom za D-6 u Borlinu, jer je rečeno da je Grad neće izdati dok sve ne bude završeno.

– Možete mirno dočekati kraj mandata jer uporabnu nećete morati davati. Što ste poduzeli oko te situacije, gradonačelnik djeluje kad ima snažni pritisak građana i to je dobro, no Grad djeluje da zaštiti one koji rade na razini države i političke istomišljenike. Intenzivno amortiziraju nezadovoljstvo građana. Pa molim da se stane na stranu građana koji ni troškovima ni načinom života ovo više ne mogu podnijeti, rekla je Polović.

Mandić se pak obranio rekavši da se “amortiziranje može shvatiti na razne načine”.

– Mi smo išli i primao sam opravdani bijes građana na sebe. Nismo reagirali samo kad smo imali pritisak građana, pitanje s kakvom namjerom ste ih iščitavali. Za D-6 sam bio ponovo na sastanku u Hrvatskim cestama i govorilo se o problemima. 31. 12 je rok do kada bi projekt, odnosno izvođači morali završiti cijeli projekt. Bio je problem od Cara prema Maloj Jelsi, uveden je novi izvođač, ovaj dio od rotora na Dubovcu do Cara je u nadležnosti Euroasfalta, rekao je Mandić i ustvrdio da Grad neće pristati da državna cesta dobije uporabnu dok se ne isprave nedostaci koji su uočeni. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest