NEDOSTUPAN TELEFON

U Gradskoj toplani reagirali na naš tekst i nezadovoljstvo predstavnika stanara zgrade u Grabriku: Na intervencije uvijek izlazimo u roku par sati

Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Do nedostupnosti telefonskih linija došlo je jer je Gradska toplana upravo u procesu promjene svoje telefonske centrale radi unaprjeđenja usluge korisničke podrške

Na članak objavljen na KAportalu danas su reagirali u Gradskoj
toplani. U članku je jedan od predstavnika stanara zgrade u
Grabriku iznio svoje nezadovoljstvo, kao jer su njihovi telefoni
za pritužbe bili nedostupni.

Priopćenje prenosimo u cijelosti. 

Iznimno nam je žao zbog problema koji je nastao uslijed
nedostupnosti naših fiksnih telefona. Gradska toplana nije bila
upoznata s tehničkim problemom nedostupnosti svojih fiksnih
telefonskih linija 0800 i 411-166 do 25. 

12. ujutro tj. do trenutka saznanja za problem grijanja u
predmetnoj podstanici u Grabriku. Od tog časa odmah je,
zajedno  s telekom  operaterom,  pristupila 
otklanjanju kvara te je na internetskoj stranici tvrtke 
objavljena obavijest o privremenoj  telefonskoj
nedostupnosti, u kojoj se  građane zamolilo da probleme
(privremeno) prijavljuju elektronskim putem, na našu e-mail 
adresu:  info@gradska-toplana.hr, koja je navedena i na
vrhu web-stranice Gradske toplane. 
 
Do nedostupnosti telefonskih linija došlo je jer je Gradska
toplana upravo u procesu promjene svoje telefonske centrale radi
unaprjeđenja usluge korisničke podrške, s ciljem da svi pozivi
naših korisnika budu zaprimljeni i obrađeni. Gradska toplana
prelazi na novu, moderniju IP centralu te je trenutno u razdoblju
migracije fiksne telefonije i nažalost svi zajedno trpimo
privremene probleme koji će uskoro biti riješeni. 

Problem s uslugom grijanja cijelo je vrijeme moguće prijaviti
putem e-maila na adresu info@gradska-toplana.hr ili preko
kontakt-obrasca na internet  stranici  tvrtke 
www.gradska-toplana.hr,  iako nije zaprimljen niti
jedan  e-mail s pritužbom na kvalitetu grijanja od srijede
22. prosinca. 

Nakon što je Gradska toplana saznala za predmetni problem,
tehničar Gradske toplane je otišao odmah u predmetnu toplinsku
podstanicu zgrade u Grabriku, u roku manje od sat vremena; dakle
nije točno da će se to učiniti u roku nekoliko dana niti je tako
komunicirano, kao što je navedeno u članku na KAportalu. Gradska
toplana gotovo uvijek izlazi na intervenciju u roku nekoliko
sati, a kod ovakvih prioritetnih situacija posebice. 
 
Do otklanjanja kvara s redovnim fiksnim telefonskim linijama,
kvarovi se  mogu prijaviti na broj telefona 091/2584-020 kao
i na e-mail info@gradska-toplana.hr te preko kontakt obrasca ili
izravno, kažu u Gradskoj toplani.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest