TRI PROJEKTA

Probijen i drugi rok završetka radova na rotoru Logorište, županica: U tom dijelu grada je prilična gužva s radovima, stoga još malo strpljenja

- Osim stanovnika Turnja i Logorišta, da rotor bude gotov čekaju i svi poduzetnici koji posluju u zoni i sad teško održavaju komunikaciju s D-1, reklaje Furdek-Hajdin.

Do kraja lipnja definitivno neće biti gotov novi rotor na D-1 u
karlovačkom naselju Logorište, a to je danas na sjednici
Županijske skupštine potvrdila i županica Martina Furdek-Hajdin.

– Za Rotor Logorište prvo je bila bila najava da će biti gotov
15. lipnja no radi se i dalje. U tom dijelu grada je prilična
gužva jer se gradi aglomeracija, obilaznica Turnja i rotor. Svi
smo nestrpljivi ali vjerujem da kad te investicije budu dovršene
da će svi biti zadovoljni, stoga još malo strpljenja, rekla je
županica. 

Dodaje da osim stanovnika Turnja i Logorišta, da rotor bude gotov
čekaju i svi poduzetnici koji posluju u zoni i sad teško
održavaju komunikaciju s D-1.

Radovi na gradnji rotori počeli su s problemima, a puno je
vremena izgubljeno jer se prvo morala izmjestiti podzemna DTK
infrastruktura. Iako je investitor Hrvatske ceste najavljivao da
je novi rok kraj lipnja, očigledno je da će se radovi još
produžiti i dalje od tog novog roka. 

FOTO GALERIJA…

>> FOTO GALERIJA Radovi na rotoru u Logorištu – lipanj 2022.

Cijela investicija vrijedna je oko 10 milijuna kuna a kako će u
konačnici kad bude gotov i kako će izgledati opisao je investitor
– Hrvatske ceste. Naime, novo “kružno raskrižje” ili popularno
“rotor” uredit će se kao jednotračno kružno raskrižje sa tri
privoza, dok će se privozi urediti od mosta preko rijeke Mrežnice
do mosta preko rijeke Korane, a na gradskoj cesti NC31850 do
raskrižja za Malu Švarču.  

Kružno raskrižje će imati kružni kolnik vanjskog radijusa od 20
metara. Središnji otok će biti dijelom uređen kao zelena
površina, a dijelom će biti provozan za specijalne terete do
širine 4,5 metra.  

Privoz rotoru od mosta preko rijeke Mrežnice i privoz od mosta
preko rijeke Korane, bit će dvotračni i dvosmjerni kolnici širine
2 x 3,5 m s obostranim biciklističkim i pješačkim stazama širine
1+2 m.  

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest