Kako se u navodi o zadnjim izmjenama pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Karlovca, gradonačelnik ga je potpisao na prijedlog pročelnika i nakon savjetovanja sa Sindikatom
Grad Karlovac ušao je u ovu godinu s novim preustrojem gradske
uprave, i to kako je prezentirano gradskim vijećnicima u
prosincu, novi odsjeci su prvenstveno ustrojeni radi povećanja
efikasnosti obavljanja poslova. A novu efikasnost gradska uprava
želi vrlo vjerojatno postići i novim kadrovima.
Naime, potpisom gradonačelnika u lipnju je revidiran plan prijama
u službu u upravna tijela Grada za tekuću godinu, po kojoj se
planira zaposliti ukupno 36 službenika. To je osam više od
prvotnog plana, kojim je planiran prijem u službu 23 službenika
na neodređeno, te petero vježbenika na određeno.
Prvim izmjenama u ožujku, broj je povećan na 30, i to jednim
vježbenikom na određeno u Upravnom odjelu za prostorno uređenje i
poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja te jednim
službenikom na neodređeno u Upravnom odjelu za gradnju i zaštitu
okoliša.
Drugim izmjenama u lipnju, ukupan broj službenika povećan je za
još šestero i to na određeno vrijeme. Po jedan u Upravnom odjelu
za gradnju i zaštitu okoliša i Upravnom odjelu za imovinsko
pravne poslove i upravljanje imovinom, te po dvoje u Upravnom
odjelu za gradnju i zaštitu okoliša i Upravnom odjelu za
komunalno gospodarstvo.
Uz to, gradonačelnik je promijenio i pravilnik o unutarnjem redu
upravnih tijela Grada. Pa je tako u 12-tim izmjenama novo
pojačanje traži Upravni odjel za prostorno uređenje i poslovne
provedbe dokumenata prostornog uređenja. Na radnom mjestu
Referent za administrativne poslove, mijenja se broj izvršitelja
i sada on iznosi dva, jedan više od prijašnjeg plana. Novina je i
stručno zvanje koje se traži za referenta. Uz već propisanu SSS
upravne ili ekonomske struke, novim izmjenama dodaje se i
tehnička, biotehnička i prirodna struka.
Kako se u navodi o zadnjim izmjenama pravilnika o unutarnjem redu
upravnih tijela Grada Karlovca, gradonačelnik ga je potpisao na
prijedlog pročelnika i nakon savjetovanja sa Sindikatom.
Upravo su završena dva natječaja za zapošljavanje. Upravni
odjel za imovinsko pravne poslove i upravljanje imovinom tražio
je jednog vježbenika na određeno vrijeme od 12 mjeseci radi
osposobljavanja za poslove radnog mjesta viši stručni suradnik za
imovinsko pravne poslove.
Od kandidata se očekuje da je magistar struke ili stručni
specijalist pravne struke, bez radnog iskustva na odgovarajućim
poslovima ili s radnim iskustvom kraćim od vremena određenog za
vježbenički staž te poznavanje rada na računalu.
Upravni odjel za prostorno uređenje i poslove provedbe dokumenata
prostornog uređenja tražio je jednog vježbenika na određeno
vrijeme od 12 mjeseci radi osposobljavanja za poslove radnog
mjesta: referent za administrativne poslove.
Od kandidat se očekuje SSS upravne ili ekonomske struke, ali i
već dodane tehničke, biotehničke ili prirodne struke. Može
biti bez radnog iskustva na odgovarajućim poslovima ili s radnim
iskustvom kraćim od vremena određenog za vježbenički staž, a
uvjet je i poznavanje rada na računalu.