GRADSKO VIJEĆE

Problemi kod novog sustava naplate odvoza otpada? Ivka smiruje situaciju: Otkad sam ja došao u Čistoću odradili smo posao koji se inače radi nekoliko godina

Ivka je pojasnio kako nekim građanima nije obračunat varijabilni dio usluge jer je sustav zakazao

Jedan od najvećih projekata gradske tvrtke Čistoća otkad ona
postoji je uvođenje novog sustava gospodarenja otpada,
konstatirao je to njezin direktor Vlatko Ivka na jučerašnjoj
sjednici Gradskog vijeća. No da je problema u koracima bilo
svjestan je i sam direktor.

Naime, kako je na jučerašnjem aktualcu ponovio gradski vijećnik
iz Možemo! Dobriša Adamec, novi sustav gospodarenje i
korištenja usluge je uveden ishitreno, na silu prije ispunjavanja
uvjeta, nisu ni svi spremnici bili podijeljeni, niti građani nisu
baš bili educirani o novom načinu naplate.

– No dobro, naplata je uvedena, računi su u sedmom i osmom
mjesecu išli po novom načinu ali građani su nam javili neobičnu
informaciju. Nisu svi dobili račune po novom načinu obračuna,
neki su dobili po starom. Kako je to moguće? Je li to neko
kršenje ugovora i zakona, pitao je Adamec.  

Direktor Ivka kazao je kako kategorički može potvrditi da nitko
nije dobio obračun troškova odvoza otpada po starom režimu. 

– Svi su građani grada Karlovca dobili fiksni dio naplate koji
iznosi 52 kuna plus 13 posto PDV-a okvirno 58 kuna, a neki
građani nisu dobili varijabilni dio. Vjerojatno nisu prepoznali
informaciju pa su vam rekli da je to stari dio koji je iznosio od
nekih 30-tak do 60-tak kuna ovisno o veličini građevine, stana.

“Odradili smo to ok”

Ivka je pojasnio kako nekim građanima nije
obračunat varijabilni dio usluge jer je tvrtka u fazi
uvođenja novog sustava gospodarenja otpada koji je ogroman
posao.

– Ja sam više nego zadovoljan s obavljenim poslom u onom
periodu od kada sam ja došao u Čistoću. Mislim da smo u dva
mjeseca napravili praktički posao koji bi trebao trajati nekoliko
godina, morali smo to napraviti i krenuti s novim obračunom.
Imali smo određenih poteškoća u sistemu u sedmom mjesecu, kazao
je Ivka.  

Pojasnio je kako u fazi svakog obračuna vide nedostatke koje
popravljaju. No ono što je napomenuo, jako su pazili da slučajno
netko ne bi dobio veću cijenu odnosno da uslugu koju su izvršili
nisu pretplatili i nekog financijski oštetili. 

– Nitko nije dobio račun veći nego što ga je trebao dobiti.
Financijska korist, za osmi mjesec još ne mogu reći jer obračun
nije gotov, a za sedmi mjesec fakturirane stavke u Čistoći po
starom obračunu su bile približno oko milijun kuna, a sada po
novom oko 1,5 milijuna kuna. 

Za Adameca, Ivkin odgovor potvrđuje upravo ono što su tvrdili –
ušlo se u novi način naplate ishitreno i nepripremljeno. 

– Činjenica da stanovnik kuće A dobije samo fiksni dio, a
stanovnik samo 100 ili 200 m dalje od njega dobije fiksni i
varijabilni dio je katastrofa. Imate stanovnike koji nisu istoj
situaciji i Čistoća zarađuje manje nego što je planirala,
komentirao je Adamec, na što je direktor Ivka dodao:

– Radi se o nekih 150 korisnika u gradu Karlovcu gdje je bio
problem oko varijabilnog dijela jer je zakazao sustav.
Mislim da to u odnosu na zbroj svih računa nije strašan podatak.
Moram ponoviti, mi smo u to morali krenuti i mislim da je to sve
skupa ok odrađeno, poručio je direktor Čistoće.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest