Pavlačić je ustrajao da u se odgovori na pitanje - hoće li promet ići na Sajevac i brzu cestu ili će se naći neko drugo rješenje?
Osim novog urbanističkog rješenja poslovne zone Gornje Mekušje, pa i samog širenja, postavlja se i pitanje pristupne ceste zoni. Temu je nakon tri mjeseca na aktualnom satu nanovo otvorio gradski vijećnik Predrag Pavlačić (HSS).
Pavlačić je ponovio kako nije dobio konkretan odgovor. Ističe kako svi moraju biti svjesni da će tu biti veliki promet kroz dvije, tri godine i javit će se problem, a postojeće rješenje da se na Rakovac izlazi nije održivo.
– Mi smo još 2014. godine razgovarali i bilo je predviđeno da se s brze ceste povuče jedan pravac tamo, to je očito izašlo iz toga i kako mislite riješiti pristupnu cestu. Ako preko Kamensko kako se priča, dovodi se u pitanje sigurnosti. Ni Kamensko ni Sajevac nemaju nogostup, poručuju Pavlačić.
Problematike pristupne ceste svjestan je i gradonačelnika Damir Mandić, po drugi puta. Kako je ponovio, i na zboru građana otvorila se ova tema. Kazao je kako sami mještani nisu ni vjerovali da će se zona staviti u funkciju, pošto je sve bilo zapušteno.
– Kad zona u potpunosti profunkcionira otvorit će pitanje prometa. Bez imalo politikanstva nogostupi će doći na red nakon što riješimo aglomeraciju, financijski nismo jaki da to isfinanciramo odjednom. Kroz mjesec i pol, dva ćemo izaći s planom koji bi trebao odgovoriti na zahtjeve stanovnika i za usporavanje prometa i proširenja cesta. Pozivam stanovnike da ove radove koji su gore strpljivo izdrže, jer će podići kvalitetu njihovog života i standard – kanalizaciju a mi nećemo zaboraviti ovaj segment sigurnosti prometa na cestama, kazao je Mandić.
Pavlačić je ustrajao da u se odgovori na pitanje – hoće li promet ići na Sajevac i brzu cestu ili će se naći neko drugo rješenje?
Gradska pročelnica Vesna Ribar kazala je kako su u tijeku četvrte izmjene prostornog plana i GUP-a. Kroz to se rješavaju i prometni problemi te je uvjet bio i Grad je sklopio ugovor s Prometnim fakultetom u Zagrebu koji radi na stručnoj prometnoj podlozi.
– Dobili su zadatak i očekujemo da do kraja godine podloga bude izrađena i implementirana u GUP i da iznađu rješenje da poslovne zone i namjene nekim novim prometnim tokom da privremeno rješenje… za sad alternativno direktno spojiti s glavnim prometnicama, pojasnila je Ribar.
Mandić se nadovezao da nema potrebe građanima sad pričati o dugoročnim planovima koji njima mogu lijepo zvučati ali im ne rješavaju problem.
– Što se tiče sigurnosti prometa, poduzet ćemo korake, sve ovo što je i pročelnica rekla je nešto što zahtijeva i vrijeme i neka sredstva u dogledno vrijeme. Bitno nam je da stanovnici znaju da nam je stalo, da nismo bešćutni prema njima i njihovom problemima i da ćemo ih rješavati, rekao je Mandić.