NA ROK OD TRI GODINE

Nije bilo puno izbora? Javni prijevoz u gradu ponovno će biti u rukama vanjskog prijevoznika, Mandić najavio nove linije ali i mogućnosti za buduće razdoblje

foto ilustracija - KAportal/Pixabay.com

U ovom trenutku išli smo s varijantom vanjskog prijevoznika jer osnivanje tvrtke, nabavu autobusa i dodatno uređenje infrastrukture iziskuje velika proračunska sredstva koja je trenutno teško predvidjeti, rekao je Mandić

Nakon detaljnih procesa, procedura i postupaka analiza stanja javnog prijevoza i na koncu izrade studije, gradonačelnik Damir Mandić najavio je na današnjoj konferenciji za mediji da je odluka Grada u ovom momentu potpisivanje ugovor s vanjskim prijevoznikom, a odluka o pokretanju javne nabave naći sutra naći na dnevnom redu Gradskog vijeća.  

Gradonačelnik je podsjetio na tematsku sjednicu na kojoj je na razini Gradskog vijeća konstruktivno diskutirana tema javnog prijevoza. Ono što je iskristalizirano tada, a i kasnije na svim rasprava je dilema tko će organizirati gradski prijevoz – da li ići putem vlastite tvrtke ili ići u neki oblik nabave u smislu vanjskog privatnog prijevoznika. 

– U ovom trenutku išli smo s varijantom vanjskog prijevoznika jer prva varijanta iziskuje osnivanje tvrtke, nabavu autobusa i dodatno uređenje infrastrukture. Odlučili smo se za potpisivanje ugovora na tri godine, no vidjet ćemo šta dalje. ITU mehanizmu daje nam određene mogućnosti prije svega za uređenje infrastrukture. To su velika sredstva koja proračunski u ovom trenutku je teško predvidjeti, kazao je Mandić. 

Vrijednost ugovora u ove tri godine prema studiji iznosio bio 1,8 milijuna eura, a odnosi se, kako je gradonačelnik pojasnio na nerentabilne linije. No osim sadašnjim linija, to se misli na one linije prije covid krize, bit će uvedene i dodatne linije na razini cijelog grada Karlovca. 

– Želimo ponuditi našim građanima prijevoz od poslovnih zona prema gradu, unutar tih linija su povezane i škole, vrtić a u jednom elementu i željeznički kolodvor. Vođeni su razgovori s Karlovačkom županijom jer u jednom trenutku će se poklopiti gradske linije sa županijskim. To je kompliciran element ali radimo i na tome, poručio je. 

Mandić je napomenuo da je cilj da javni prijevoz u gradu bude zaista javni prijevoz, da bude korak naprijed prema dostupnosti ali i na popularizaciji istoga. 

– Svjesni smo svi da živimo u vremenu u kojem vlastitim automobil idemo do posla ali razlog tome je što javni prijevoz nije dovoljno kvalitetan. Nadam sa da ćemo u ove tri godine ispuniti ciljeve koje smo si nametnuli. U nekom sljedećem razdoblju možemo govoriti o integriranom javnom prijevozu, dodao je gradonačelnik. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest