GREŠKA U SUSTAVU

Dobili ste račun za vodu koji ne odgovora stvarnom stanju potrošnje? Iz Vodovoda upozoravaju da je greška njihova – evo o čemu se radi

Iz ViK-a naglašavaju da su odradili komunikaciju sa svima koji su bili obuhvaćeni ovom situacijom te se još jednom ispričavaju zbog navedenog

Tvrtka Vodovod i kanalizacija implementirala je novi program
katastra korisnika s ciljem unaprjeđenja svojih usluga. No,
upozoravaju kako se je prilikom prijenosa podataka dogodila
greška u samom sustavu, na koju nisu mogli utjecati niti ju
predvidjeti, a što je rezultiralo izlaznim fakturama koje nisu
odgovarale stvarnom stanju potroška vode.

– Neki su računi bili manji, neki uvećani. Odmah smo reagirali
prema korisnicima koji su time bili obuhvaćeni, te su im
dostavljeni novi, korigirani računi. Naglašavamo da smo odradili
komunikaciju sa svima koji su bili obuhvaćeni ovom situacijom te
se još jednom ispričavamo zbog navedenog, poručuju iz ViK-a.

Podsjećaju korisnike kako im se uvijek mogu obratiti za sva
pitanja, kao i ostvarivanje njihovih prava i obveza.

– Svakodnevno, za vaša pitanja ili pojašnjenja potrošnje vode
odnosno računa za vodne usluge, na raspolaganju su vam djelatnici
našeg Odjela za odnose s korisnicima koje možete kontaktirati
telefonski na 649 113, 649 114, pisanim putem na
kontakt@vik-ka.hr ili reklamacije@vik-ka.hr. Naravno, sve upite
možete riješiti i dolaskom u naše prostorije- Gažanski trg 8,
prizemlje soba 14, naglašavaju iz gradske tvrtke. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest