Sav sadržaj je podijeljen po temama i odvija se na različitim lokacijama u gradu pa nas tako u narednim tjednima očekuju potraga za pisanicama, proljetne ture, aktivno proljeće, proljeće uz akvarij, proljeće s Teslom, proljeće u kinu, gastro proljeće, proljeće u parku, proljetne izložbe, edukativno proljeće i proljeće na rijekama
U Modrušanovom parku uz Kino Edison Turistička zajednica grada
Karlovca danas je s čak 14 uključenih partnera predstavila bogat
sadržaj koji očekuje naše sugrađane i posjetitelje tijekom
travnja i svibnja u gradu na četiri rijeke. Sve aktivnosti
objedinjene su pod nazivom Proljeće u Karlovcu a provodi se već
četvrtu godinu zaredom.
U Proljeće u Karlovcu svojim su se programima uključili dionici
javnog, privatnog i civilnog sektora: Aquatika, Muzeji grada
Karlovca, UTV Bastion, Kino Edison, Nikola Tesla Experience
Center, Gradska knjižnica, PD Dubovac , lokalne turističke
agencije Croatia Open Land i Kamat Adventure, Pčelarsko društvo
Karlovac, ULAK, ZILIK, Paviljon Katzler i Etno kuća Vučjak.
Sav sadržaj je podijeljen po temama i odvija se na različitim
lokacijama u gradu pa nas tako u narednim tjednima očekuju
potraga za pisanicama, proljetne ture, aktivno proljeće, proljeće
uz akvarij, proljeće s Teslom, proljeće u kinu, gastro proljeće,
proljeće u parku, proljetne izložbe, edukativno proljeće i
proljeće na rijekama.
Čak 5 različitih tematskih turističkih tura s lokalnim vodičima,
od kojih su 4 kostimirane, izložbe, kreativne radionice,
predavanja, prezentacije, predstave, šetnje s karlovačkim
planinarima, kajak ture s lokalnim agencijama, urbana avantura,
igre u parku, likovna kolonija i koncerti, izložbe, filmovi
posebna tematska ponuda jela u karlovačkim restoranima i
pozivnica su svima za posjet Karlovcu i boravak na najljepšim
gradskim lokacijama.
U ime dionika uključenih u Proljeće u Karlovcu obratio se
ravnatelj Kina Edison Ivan Gojmerac te izjavio “Čast mi je
predstaviti objedinjeni sadržaj koji stvara dodanu vrijednost
turizmu grada Karlovca. Svaki dionik svojom unikatnom ponudom
jedan je od kreatora sadržaja koji TZ grada objedinjuje kroz
zajedničku promociju”.
– Četvrtu godinu za redom zajedno s našim destinacijskim
partnerima stvaramo prepoznatljiv turistički proizvod koji
predstavlja mozaik različitih doživljaja u našem gradu.
Objedinjenom promocijom svi sadržaji Proljeća ali i grad kao
turistička destinacija postaju vidljiviji i zanimljiviji brojnim
posjetiteljima, izjavila je direktorica Turističke zajednice
Marina Burić.
Sve informacije o programu i svim sadržajima nalaze se na linku
Visit Karlovac.