Na ovu nam se okolnost, naime, požalilo više stanovnika Turnja a neki koji su poduzetnici čak i kažu da zbog toga trpe i štetu.
Konačni završetak obilaznice Turnja inicirali su stanovnici
ove karlovačke gradske četvrti, svojom su inicijativom i
prosvjednim šetnjama utjecali da se “zaboravljeni” projekt
konačno ostvari.
Kad su ih nadležni konačno poslušali, sad je ispalo da su kao
naselje izostavljeni iz prometne signalizacije. Na ovu nam se
okolnost, naime, požalilo više stanovnika Turnja a neki koji su
poduzetnici čak i kažu da zbog toga trpe i štetu.
O čemu se radi? Lijepa i ravna obilaznica nakon nadvožnjaka
Rakovac ide prema rijeci Korani, a desno u naselju Mostanje je
skretanje na staru cestu. Međutim, tamo je oznaka za Mostanje i
Švarču ali Turnja – nema.
– Gdje je nestao Turanj? Rođaku iz drugog dijela Hrvatske
objašnjavam da samo skrene, a kad ono zove me iz Tušilovića. Kaže
mi da je pratio znakove i da nigdje nije vidio Turanj, priča nam
jedan stanar gradske četvrti. Nekad naselje pored Karlovca, prva
linija obrane grada a sada i gradska četvrt u kojoj je Muzej
Domovinskog rata, na novoj cesti nema oznaku da uopće postoji?!
U karlovačkoj gradskoj upravi pokušali smo provjeriti o čemu se
radi i dobili smo odgovor kakav smo i očekivali.
– Državna cesta DC1 je u nadležnosti, odnosno, upravljanju
Hrvatskih cesta. To podrazumijeva i održavanje prometne
signalizacije, odnosno, postavljanje, izmjene i uklanjanje
prometnih znakova, kažu nam u Gradu.
Dodaju da jedinica lokalne samouprave (u ovom slučaju Grad
Karlovac op. a.) može prema opravdanoj inicijativi, utemeljenoj
potrebi, uputiti dopis prema Hrvatskim cestama za potrebu izmjene
prometne signalizacije.
– Sve izmjene obavezno trebaju biti opisane elaboratom, ishođene
suglasnosti nadležnog Ministarstva, a operativno izvršenje
provode Hrvatske ceste, navode.
U redu, šta se čeka?