PROBLEMI U VODOOPSKRBI

Slučaj karlovačke “žute vode” stigao do Sabora, Vodovod građanima poslao upute i najavio umanjenje računa za opravdane prijave zamućene i obojene vode

foto ilustracija KAportal/čitateljica KAportala

Ovo nije trajna pojava niti je pojava koja se događa u cijelom vodoopskrnom sustavu, već u pojedinim dijelovima grada i okolice, kažu u Vodovodu

Zamućena ili žućkasta voda u slavinama Karlovčana top je tema
proteklih dana, a stigla je i do Hrvatskog sabora u kojem je na
aktualnom satu pred Vladom RH svoje izlaganje imao Mostov
zastupnik Zvonimir Troskot. On je čak u sabornicu donio flašu
zamućene karlovačke vode, prozvao gradonačelnika Damira Mandića
za loše izvođenje projekta Aglomeracije te zatražio od resornog
ministra da nešto učini po tom pitanju. 

Gotovo svakodnevno se građani žale na ovu neugodnu pojavu, dok su
u sandučiće ovih dana zajedno s računima Inkasatora dobili i
pismo direktorice Vodovoda i kanalizacije Katarine
Malenice. 

Korisnike usluga Vodovoda podsjetila je da se “pojava zamućene i
obojene vode događa u svakom vodovodnom sustavu” te pojasnila da
“zamućenje nije odraz zagađenja, nego podizanja i strujanja
taloga koji postoji u svakom cjevovodu”.

– Uzroci su puknuća ili oštećenja cjevovoda, dotrajala mreža
cjevovoda, otvaranje ili zatvaranje ventila (prilikom
intervencija na javnoj i na internoj mjreži), prespoji cjevovoda,
nestručno rukovanje hidrantskim sustavom, neispravne i dotrajale
interne instalacije, stoji u pismu iz Vodovoda.

Nadalje, navodi se da “zbog velikog broja infrastukturnih radova,
učestalih intervencija na mreži, učestalih puknuća i zahvata
događa se veći broj slučajeva zamućene i obojene vode”.

– Ovo nije trajna pojava niti je pojava koja se događa u cijelom
vodoopskrnom sustavu, već u pojedinim dijelovima grada i okolice,
kažu u Vodovodu uz napomenu da “zamućena/obojena voda nije za
konzumaciju”! 

Pozivaju građane da ako ima voda bude takva da poduzmu sljedeće:

– Ispustite vodu na slavinama kraće vrijeme, do 5 minuta. Ako
mutnoća i boja ne nestanu, kontaktirajte nas na 0800 400 047. Po
dojavi o zamućenoj ili obojenoj vodi provodi se ispiranje
cjevovoda na javnom dijelu mreže. Kada se voda izbistri može se
normalno konzumirati. 

– Crpljena voda na izvorištima je bez boje, okusa i mirisa te
stalne temperature. Kontrola zdravstvene ispravnosti pitke vode
provodi se svakodnevno u laboratoriju tvrtke. Sve dosadašnje
analize bistre vode su ispravne te je ona sigurna za konzumaciju,
navode u Vodovodu. 

Kako kažu, korisnicima koji su imali veći broj opravdanih prijava
o zamućenoj ili obojenoj vodi izvršili su umanjenje računa za
2000 litara vode te će nastaviti s tom praksom, ukoliko se takvi
slučajevi budu ponavljali. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest