
Sudjeluje osam karlovačkih restorana
Turistička zajednica Karlovca javlja danas da provodi digitalnu kampanju promocije gastronomske riblje ponude, a u toj kampanji sudjeluje osam restorana – “Dobra” u Hotelu “Korana – Srakovčić”, “Lovački rog”, “M 90”, “Kastel”, “Kvaka”, “Pod starimi krovovi”, “Tempo” i Kostanjac”.
“Najlogičnije jelo”
Navodi da se kampanja provodi i ovog proljeća i radi “pozicioniranja Karlovca kao kvalitetne gastronomske destinacije i stvaranja dodatnog motiva za posjet”.
– U gradu na četiri rijeke, najprirodnije i najlogičnije jelo je, naravno, jelo od ribe. Karlovčani vole sve u vezi riba, od pecanja i posjete Slatkovodnom akvariju “Aquatika”, suvenira na temu riba pa do pripreme ribe u kuhinji. A kako ljubav ide kroz želudac, početkom proljeća pozivamo vas u našu gastronomsku riblju avanturu i nudimo novi razlog za ljubav prema Karlovcu – poručuju iz TZ Karlovac.
Objašnjavaju da karlovački restorani “ovog proljeća” nude “neodoljive kombinacije ribljih jela, od juhe do salate, od ribe na žaru do filea u pivskom tijestu, slatkovodne, ali i morske specijalitete”.
“Karlovačke atrakcije”
– Pripremite se za bogatstvo okusa u gradu na četiri rijeke i istražite sjajnu ponudu jela od ribe – pozivaju iz TZ Karlovac.
Pojašnjava se da ta ponuda u jelovnicima biti za travnja i poziva da se po obilasku “karlovačkih atrakcija” posjete ugostiteljski objekti, istraže okusi i upozna umijeće lokalnih kuhara.