U travnju

Turistička zajednica Karlovca provodi digitalnu kampanju promocije gastronomske riblje ponude

Sudjeluje osam karlovačkih restorana

Turistička zajednica Karlovca javlja danas da provodi digitalnu kampanju promocije gastronomske riblje ponude, a u toj kampanji sudjeluje osam restorana – “Dobra” u Hotelu “Korana – Srakovčić”, “Lovački rog”, “M 90”, “Kastel”, “Kvaka”, “Pod starimi krovovi”, “Tempo” i Kostanjac”.

“Najlogičnije jelo”

Navodi da se kampanja provodi i ovog proljeća i radi “pozicioniranja Karlovca kao kvalitetne gastronomske destinacije i stvaranja dodatnog motiva za posjet”.

– U gradu na četiri rijeke, najprirodnije i najlogičnije jelo je, naravno, jelo od ribe. Karlovčani vole sve u vezi riba, od pecanja i posjete Slatkovodnom akvariju “Aquatika”, suvenira na temu riba pa do pripreme ribe u kuhinji. A kako ljubav ide kroz želudac, početkom proljeća pozivamo vas u našu gastronomsku riblju avanturu i nudimo novi razlog za ljubav prema Karlovcu – poručuju iz TZ Karlovac.

Objašnjavaju da karlovački restorani “ovog proljeća” nude “neodoljive kombinacije ribljih jela, od juhe do salate, od ribe na žaru do filea u pivskom tijestu, slatkovodne, ali i morske specijalitete”.

“Karlovačke atrakcije”

– Pripremite se za bogatstvo okusa u gradu na četiri rijeke i istražite sjajnu ponudu jela od ribe – pozivaju iz TZ Karlovac.

Pojašnjava se da ta ponuda u jelovnicima biti za travnja i poziva da se po obilasku “karlovačkih atrakcija” posjete ugostiteljski objekti, istraže okusi i upozna umijeće lokalnih kuhara.

Iz naše mreže
Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest