VIJESTI / KARLOVAC

GRADNJA BEZ KRAJA

Mandić o cesti na Borlinu: Kinezi imaju dvije godine za Pelješki most pa ako ćemo gledati razliku između njih i nas, ovo je dobar primjer

Mandić o cesti na Borlinu: Kinezi imaju dvije godine za Pelješki most pa ako ćemo gledati razliku između njih i nas, ovo je dobar primjer

Odgovarajući na pitanju o rekonstrukciji dijela D-6 u Karlovcu, Mandić je najprije ustvrdio kako, obzirom na sve ono što se događalo od početka radova, imamo dojam kao da su prošle dvije godine, a ne osam mjeseci

Podsjetimo, rok za cjelovitu rekonstrukciju ovog dijela državne ceste, koji će donijeti novu prometnicu, nogostupe, javnu rasvjetu, vodovodnu, kanalizacijsku, elektro mrežu... jest dvije godine, odnosno, lipanj 2021.

- Obzirom na sve što se događalo, dojam je da se radi 2 godine, a nije, nekih 8 mjeseci. Činjenica je, ne treba od toga bježati, kad smo si to sve priznali, od HC i izvođača nadalje, da se zaista ušlo u projekt prilično površno, odnosno, dojam je u gradskoj upravi da su projektanti malo podcijenili Jozefinsku cestu. Sad, u vrijeme radova, vidi se da je projekt morao obuhvatiti puno više aspekata, oborinsku odvodnju, što se direktno reflektira na grad. Ako sad pogledamo na Borlin i ovaj dio Marmontove aleje, naš zahtjev bila je organizacija prometa. Kad smo to preuzeli na sebe, ipak se malo stabilizirala situacija, pogotovo sad kad je krenula ova dionica Aleje. Datum asfaltiranja od Borlina do Tičarnice je 12. lipanj, prije neki dan dobili smo zahtjev izvođača da se dostavi regulacija prometa za dionicu od Tičarnice, 200 metara, prema Maloj Jelsi, kazao je na današnjem "aktualcu" Gradskog vijeća gradonačelnik Damir Mandić, odgovarajući na vijećničko pitanje Renata Humića (HDZ) u kojoj su fazi radovi na D-6.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

I nastavak radova, nakon završetka sadašnje dionice, iziskivat će prilično zahtjevno rješenje privremene regulacije, ali od početka radova, po Mandićevim riječima, cilj Grada je zaštititi i lokalno stanovništvo i gradske prometnice.

- O uspjehu ćemo prosuđivati kad završi cijeli projekt, ali vidljivo je da smo uspjeli promet (tranzitni, op.a.) kroz Karlovac maknuti s naših prometnica, nije kakav je bio. Nastavak će isto biti zahtjevno prometno riješiti, ali ćemo inzistirati da se promet iz Slovenije itd. ne vodi ovim cestama, imamo podršku policije u tome. I zbog zaštite platana i velikih kvarova na vodoopskrbi puno je promišljanja što i kako rješavati, sve se na dnevnoj bazi prati. Kinezi imaju dvije godine za Pelješki most pa, ako ćemo gledati razliku između njih i nas, ovo je dobar primjer, primjetio je Mandić.

Izdvojeno


Reci što misliš!