VIJESTI / KARLOVAC

SJAJNA NOVINA

Karlovčani prvi u Hrvatskoj dobili virtualnu pomoćnicu - Koranu mogu pitati sve o COVID-u, događajima u gradu, dozvolama, natječajima...24/7

Karlovčani prvi u Hrvatskoj dobili virtualnu pomoćnicu - Koranu mogu pitati sve o COVID-u, događajima u gradu, dozvolama, natječajima...24/7

Virtualna asistentica Korana pilot projekt je Grada Karlovca i tvrtke bonsai.tech i prva takva upotreba chat bota u svrhu informiranja građana o radu jednog grada, županije ili općine

Što se događa u gradu, ono što ih zanima o dozvolama, natječajima, radu gradske uprave, komunalnim uslugama, kontaktima, poslovanju... Karlovčani od danas mogu saznati od Korane, virtualne asistentice, 24 sata dnevno 7 dana u tjednu.

Pilot projektom Grada Karlovca i tvrtke bonsai.tech - i to besplatnim - naime, prvi put je u Hrvatskoj chatbot uveden u svrhu informiranja građana o radu jednog grada, županije ili općine. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Osnovna intencija virtualnog asistenta je da građanin može u bilo koje vrijeme iz svog doma, ureda ili bilo gdje se nalazi, zatražiti osnovne informacije iz djelokruga rada gradske uprave. Naš chatbot kojeg smo zajednički osmislili sastoji se od dva dijela: izbornika u kojem postoji čitav niz informacija i od baze pitanja i odgovora koji su ugrađeni u našeg virtualnog asistenta i koji mogu pružiti odgovor na pitanje građanina. Naš asistent ili chatbot je jedna dama, brineta koju smo nazvali Korana jer smo procijenili da je to vrlo autentično i tipično za Karlovac i bit će prepoznatljivo i dalje od grada. Ona je danas počela s radom i bitno je da će pružiti podršku građanima i zajednici jer taj segment do sada nismo imali, kazala je Maja Purgar na današnjem predstavljanju Korane.

Dostupna je na web stranici www.karlovac.hr, uskoro i u Viber zajednici Grada, te na njegovim službenim FB stranicama. Analizirat će se upit građana i dodavati informacije koje traže pa će Korana postajati sve bolja i bolja.

- Dostupna je u bilo koje doba dana i može komunicirati s nebrojeno korisnika istovremeno i voditi ih do traženih informacija, isticati važne obavijesti kao što je trenutno COVID. Ona se može i unaprijediti i predstavljati događanja u gradu i razne druge stvari, napomenula je Purgar.

Virtualna asistentica dio je rješenja pametnog grada i digitalizacije rada gradske uprave, ali i nastojanja da ona bude bliža i otvorenija građanima.

- Uvjeren sam da će nas i naša virtualna asistentica Korana približiti građanima, ali im i otvoriti prostor da budu što detaljnije upoznati sa svime što gradska uprava u konačnici za njih treba napraviti. Našim građanima treba točna informacija i brza informacija jer  to rješava puno nepoznanica inejasnoća. Nadam se i želim da ovaj princip rada razvijamo ne samo na razini gradske uprave, nego i cijelog gradskog sustava. Spremni smo biti još bliže građanima, ali i biti još brži u reakciji i vjerujem da ćemo u tome uspjeti, izjavio je gradonačelnik Damir Mandić.

Izdvojeno


Reci što misliš!