ROTOR OD 10 MILIJUNA KUNA

Počela gradnja rotora na D-1 u Logorištu, no odmah je zaustavljena – Hrvatski telekom zabranio radove, pogledajte u čemu je problem!

Kružno raskrižje će imati kružni kolnik vanjskog radijusa od 20 metara. Središnji otok će biti dijelom uređen kao zelena površina, a dijelom će biti provozan za specijalne terete do širine 4,5 metra.

Izgradanja rotora Logorište na državnoj cesti D1 u gradu Karlovcu službeno je započela, no konkretni radovi su na čekanju. Naime, kako su investitor –  Hrvatske ceste potvrdile na upit KAportala, Strabag d.o.o. kao izvoditelj radova uveden je u posao još 29. studenog prošle godine, no gradnja nakon toga još nije započela.

– Razlog tome je što je izvođač radova naišao na optički kabel 5 centimetaraa ispod površine, te je slijedom istog HT zabranio bilo kakve radove dok se kabel ne izmjesti. Prema novom tehničkom rješenju, optički kabel se polaže u postojeći nogostup, što je izvođač već započeo. 

Iz Hrvatskih cesta u nastavku pojašnjavaju kako će se novo kružno raskrižje urediti kao jednotračno kružno raskrižje sa tri privoza, dok će se privozi urediti od mosta preko rijeke Mrežnice do mosta preko rijeke Korane, a na gradskoj cesti NC31850 do raskrižja za Malu Švarču.  

Kružno raskrižje će imati kružni kolnik vanjskog radijusa od 20 metara. Središnji otok će biti dijelom uređen kao zelena površina, a dijelom će biti provozan za specijalne terete do širine 4,5 metra.  

Privoz rotoru od mosta preko rijeke Mrežnice i privoz od mosta preko rijeke Korane, bit će dvotračni i dvosmjerni kolnici širine 2 x 3,5 m s obostranim biciklističkim i pješačkim stazama širine 1+2 m.  

Novim rješenjem pješaci i biciklisti će biti fizički odvojeni od kolnika. Puni planski profil kolnika se vodi do oba mosta. Izgraditi će se dva nova ugibališta sa autobusnim stajalištem i nadstrešnicom iza nogostupa i biciklističke staze. 

Privoz rotoru iz smjera Logorišta će se urediti kao planska cesta iz GUP-a grada Karlovca, koju tvori dvotračni i dvosmjerni kolnik širine 2 x 3,5 m sa obostranim pješačkim stazama širine 2 m. Puni planski profil kolnika se vodi sve do neposredno pred raskrižje sa cestom Mala Švarča koje je projektno riješeno u projektu rekonstrukcije ulice Mala Švarča. 

Iz Hrvatskih cesta potvrđuju nam da je ugovorni rok završetka svih radova 29. lipanj ove godine, a vrijednost radova iznosi 9.951.696,54 kuna bez PDV-a. 

Podsjetimo, u karlovačkoj javnosti bilo je komentara da je novi rotor predimenzioniran i preskup, a čak se i komentiralo da je nepotreban s obzirom na gradnju obilaznice Turnja koja će sigurno rasteretiti promet na ovom dijelu D-1. Stanovnici Logorišta, ali i svih naselja koja su vezana za ovu prometnicu sigurno se ne bi složili, jer dobro znaju kakvi prometni čepovi tamo nastaju, a i sigurnost prometovanja bi trebala biti znatno veća. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest