VIJESTI / KARLOVAC

TRI PROJEKTA

Probijen i drugi rok završetka radova na rotoru Logorište, županica: U tom dijelu grada je prilična gužva s radovima, stoga još malo strpljenja

Probijen i drugi rok završetka radova na rotoru Logorište, županica: U tom dijelu grada je prilična gužva s radovima, stoga još malo strpljenja

- Osim stanovnika Turnja i Logorišta, da rotor bude gotov čekaju i svi poduzetnici koji posluju u zoni i sad teško održavaju komunikaciju s D-1, reklaje Furdek-Hajdin.

Do kraja lipnja definitivno neće biti gotov novi rotor na D-1 u karlovačkom naselju Logorište, a to je danas na sjednici Županijske skupštine potvrdila i županica Martina Furdek-Hajdin.

- Za Rotor Logorište prvo je bila bila najava da će biti gotov 15. lipnja no radi se i dalje. U tom dijelu grada je prilična gužva jer se gradi aglomeracija, obilaznica Turnja i rotor. Svi smo nestrpljivi ali vjerujem da kad te investicije budu dovršene da će svi biti zadovoljni, stoga još malo strpljenja, rekla je županica. 

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Dodaje da osim stanovnika Turnja i Logorišta, da rotor bude gotov čekaju i svi poduzetnici koji posluju u zoni i sad teško održavaju komunikaciju s D-1.

Radovi na gradnji rotori počeli su s problemima, a puno je vremena izgubljeno jer se prvo morala izmjestiti podzemna DTK infrastruktura. Iako je investitor Hrvatske ceste najavljivao da je novi rok kraj lipnja, očigledno je da će se radovi još produžiti i dalje od tog novog roka. 

FOTO GALERIJA...

Cijela investicija vrijedna je oko 10 milijuna kuna a kako će u konačnici kad bude gotov i kako će izgledati opisao je investitor - Hrvatske ceste. Naime, novo "kružno raskrižje" ili popularno "rotor" uredit će se kao jednotračno kružno raskrižje sa tri privoza, dok će se privozi urediti od mosta preko rijeke Mrežnice do mosta preko rijeke Korane, a na gradskoj cesti NC31850 do raskrižja za Malu Švarču.  

Kružno raskrižje će imati kružni kolnik vanjskog radijusa od 20 metara. Središnji otok će biti dijelom uređen kao zelena površina, a dijelom će biti provozan za specijalne terete do širine 4,5 metra.  

Privoz rotoru od mosta preko rijeke Mrežnice i privoz od mosta preko rijeke Korane, bit će dvotračni i dvosmjerni kolnici širine 2 x 3,5 m s obostranim biciklističkim i pješačkim stazama širine 1+2 m.  

Izdvojeno


Reci što misliš!