VIJESTI / KARLOVAC

GRADSKO VIJEĆE

Problemi kod novog sustava naplate odvoza otpada? Ivka smiruje situaciju: Otkad sam ja došao u Čistoću odradili smo posao koji se inače radi nekoliko godina

Problemi kod novog sustava naplate odvoza otpada? Ivka smiruje situaciju: Otkad sam ja došao u Čistoću odradili smo posao koji se inače radi nekoliko godina

Ivka je pojasnio kako nekim građanima nije obračunat varijabilni dio usluge jer je sustav zakazao

Jedan od najvećih projekata gradske tvrtke Čistoća otkad ona postoji je uvođenje novog sustava gospodarenja otpada, konstatirao je to njezin direktor Vlatko Ivka na jučerašnjoj sjednici Gradskog vijeća. No da je problema u koracima bilo svjestan je i sam direktor.

Naime, kako je na jučerašnjem aktualcu ponovio gradski vijećnik iz Možemo! Dobriša Adamec, novi sustav gospodarenje i korištenja usluge je uveden ishitreno, na silu prije ispunjavanja uvjeta, nisu ni svi spremnici bili podijeljeni, niti građani nisu baš bili educirani o novom načinu naplate.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- No dobro, naplata je uvedena, računi su u sedmom i osmom mjesecu išli po novom načinu ali građani su nam javili neobičnu informaciju. Nisu svi dobili račune po novom načinu obračuna, neki su dobili po starom. Kako je to moguće? Je li to neko kršenje ugovora i zakona, pitao je Adamec.  

Direktor Ivka kazao je kako kategorički može potvrditi da nitko nije dobio obračun troškova odvoza otpada po starom režimu. 

- Svi su građani grada Karlovca dobili fiksni dio naplate koji iznosi 52 kuna plus 13 posto PDV-a okvirno 58 kuna, a neki građani nisu dobili varijabilni dio. Vjerojatno nisu prepoznali informaciju pa su vam rekli da je to stari dio koji je iznosio od nekih 30-tak do 60-tak kuna ovisno o veličini građevine, stana.

"Odradili smo to ok"

Ivka je pojasnio kako nekim građanima nije obračunat varijabilni dio usluge jer je tvrtka u fazi uvođenja novog sustava gospodarenja otpada koji je ogroman posao.

- Ja sam više nego zadovoljan s obavljenim poslom u onom periodu od kada sam ja došao u Čistoću. Mislim da smo u dva mjeseca napravili praktički posao koji bi trebao trajati nekoliko godina, morali smo to napraviti i krenuti s novim obračunom. Imali smo određenih poteškoća u sistemu u sedmom mjesecu, kazao je Ivka.  

Pojasnio je kako u fazi svakog obračuna vide nedostatke koje popravljaju. No ono što je napomenuo, jako su pazili da slučajno netko ne bi dobio veću cijenu odnosno da uslugu koju su izvršili nisu pretplatili i nekog financijski oštetili. 

- Nitko nije dobio račun veći nego što ga je trebao dobiti. Financijska korist, za osmi mjesec još ne mogu reći jer obračun nije gotov, a za sedmi mjesec fakturirane stavke u Čistoći po starom obračunu su bile približno oko milijun kuna, a sada po novom oko 1,5 milijuna kuna. 

Za Adameca, Ivkin odgovor potvrđuje upravo ono što su tvrdili - ušlo se u novi način naplate ishitreno i nepripremljeno. 

- Činjenica da stanovnik kuće A dobije samo fiksni dio, a stanovnik samo 100 ili 200 m dalje od njega dobije fiksni i varijabilni dio je katastrofa. Imate stanovnike koji nisu istoj situaciji i Čistoća zarađuje manje nego što je planirala, komentirao je Adamec, na što je direktor Ivka dodao:

- Radi se o nekih 150 korisnika u gradu Karlovcu gdje je bio problem oko varijabilnog dijela jer je zakazao sustav. Mislim da to u odnosu na zbroj svih računa nije strašan podatak. Moram ponoviti, mi smo u to morali krenuti i mislim da je to sve skupa ok odrađeno, poručio je direktor Čistoće.

Izdvojeno


Reci što misliš!