NA ROK OD TRI GODINE
Nije bilo puno izbora? Javni prijevoz u gradu ponovno će biti u rukama vanjskog prijevoznika, Mandić najavio nove linije ali i mogućnosti za buduće razdoblje
U ovom trenutku išli smo s varijantom vanjskog prijevoznika jer osnivanje tvrtke, nabavu autobusa i dodatno uređenje infrastrukture iziskuje velika proračunska sredstva koja je trenutno teško predvidjeti, rekao je Mandić
Nakon detaljnih procesa, procedura i postupaka analiza stanja javnog prijevoza i na koncu izrade studije, gradonačelnik Damir Mandić najavio je na današnjoj konferenciji za mediji da je odluka Grada u ovom momentu potpisivanje ugovor s vanjskim prijevoznikom, a odluka o pokretanju javne nabave naći sutra naći na dnevnom redu Gradskog vijeća.
Gradonačelnik je podsjetio na tematsku sjednicu na kojoj je na razini Gradskog vijeća konstruktivno diskutirana tema javnog prijevoza. Ono što je iskristalizirano tada, a i kasnije na svim rasprava je dilema tko će organizirati gradski prijevoz - da li ići putem vlastite tvrtke ili ići u neki oblik nabave u smislu vanjskog privatnog prijevoznika.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
To neće imati nikakvog utjecaja na plaćanja između računa koji se vode u istoj banci, kao što neće imati ni utjecaja na plaćanja platnim karticama i podizanje gotovine na bankomatima
-
Hrvatska nastavlja trend povećanja ukupnog godišnjeg izdvajanja za provedbu razvojnih i humanitarnih projekata u inozemstvu, a to povećanje generirano je donacijama cjepiva protiv covida-19
-
Ministar Fuchs istaknuo je da cjelodnevna škola daje mogućnost da svako dijete ima jednake uvjete u školama i da se izjednači količina znanja koju nastavnici prenose djeci
- U ovom trenutku išli smo s varijantom vanjskog prijevoznika jer prva varijanta iziskuje osnivanje tvrtke, nabavu autobusa i dodatno uređenje infrastrukture. Odlučili smo se za potpisivanje ugovora na tri godine, no vidjet ćemo šta dalje. ITU mehanizmu daje nam određene mogućnosti prije svega za uređenje infrastrukture. To su velika sredstva koja proračunski u ovom trenutku je teško predvidjeti, kazao je Mandić.
Vrijednost ugovora u ove tri godine prema studiji iznosio bio 1,8 milijuna eura, a odnosi se, kako je gradonačelnik pojasnio na nerentabilne linije. No osim sadašnjim linija, to se misli na one linije prije covid krize, bit će uvedene i dodatne linije na razini cijelog grada Karlovca.
-
Želimo ponuditi našim građanima prijevoz od poslovnih zona prema
gradu, unutar tih linija su povezane i škole, vrtić a u jednom
elementu i željeznički kolodvor. Vođeni su razgovori s
Karlovačkom županijom jer u jednom trenutku će se poklopiti
gradske linije sa županijskim. To je kompliciran element ali
radimo i na tome, poručio je.
Mandić je napomenuo da je cilj da javni prijevoz u gradu bude zaista javni prijevoz, da bude korak naprijed prema dostupnosti ali i na popularizaciji istoga.
- Svjesni smo svi da živimo u vremenu u kojem vlastitim automobil idemo do posla ali razlog tome je što javni prijevoz nije dovoljno kvalitetan. Nadam sa da ćemo u ove tri godine ispuniti ciljeve koje smo si nametnuli. U nekom sljedećem razdoblju možemo govoriti o integriranom javnom prijevozu, dodao je gradonačelnik.
Izdvojeno
-
Hrvatska nastavlja trend povećanja ukupnog godišnjeg izdvajanja za provedbu razvojnih i humanitarnih projekata u inozemstvu, a to povećanje generirano je donacijama cjepiva protiv covida-19
-
Ministar Fuchs istaknuo je da cjelodnevna škola daje mogućnost da svako dijete ima jednake uvjete u školama i da se izjednači količina znanja koju nastavnici prenose djeci
-
Organizatori očekuju da će ovogodišnje izdanje natjecanja nadmašiti sve rezultate iz proteklih godina
-
Zanimljivo je kako su manja mjesta u samom vrhu, a naši najveći gradovi na dnu jer što je više nebodera to je više onih koji vole poreze i socijalnu pomoć, a manje onih koji žele bolju poduzetničku klimu, mišljenja su u udruzi Glas poduzetnika
Reci što misliš!