Karlovački 112 lani zazvonio 53.411 puta – Većina zvala jer trebaju pomoć žurnih službi, ali bilo i 115 zločestih

Čak 53.411 poziva primio je lani Županijski centar 112 Karlovac,
ponajviše ljudi kojima je trebala pomoć, no nisu izostali ni
pozivi onih koji nisu imali dobre namjere.

Uglavnom su građani, tada još Područni ured DUZS-a u Karlovcu,
zvali onda kada je trebalo pa je namjenskih poziva bilo 75 posto,
odnosno, 40.052, nenamjenskih 13.243, a zlonamjernih 115. Najviše
je poziva bilo za Hitnu, 6,154, policiju, 5.902, a za vatrogasce
1.074.

Samo 114 poziva bilo je na stranom jeziku, od kojih stotinu na
engleskom, šest na poljskom i slovenskom, pet njemačkom, a po
jedan na talijanskom, češkom, mađarskom i slovačkom.

Centar je lani zabilježio 12.383 događaja od kojih je 43,8 posto
bilo sigurnosnih, tek nešto manje, 42,8 posto medicinskih, 11,1
posto složenih i 2,3 posto vatrogasnih.

Inače, Državna uprava za zaštitu i spašavanje od ove je godine
ukinuta kao samostalna služba i djeluje u sastavu MUP-a.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest