Astronomski obračuni potrošenje vode, jer su obračunavani za period od tri mjeseca, zgrozili su mnoge Karlovčane, posebno umirovljenike i one slabijih primanja koji su, a kako i ne bi, odmah pomislili da cijelu svotu moraju podmiriti u cijelosti.
U Vodovodu pak umiruju građane i tvrde da su njihovi korisnici “dobro primili novi, mjesečni način obračuna potrošnje vode”.
– On će im omogućiti da redovno prate očitanja, moći će ih sami uspoređivati i bolje kontrolirati i planirati potrošnju vode, kazao je za KAportal direktor Vodovoda i kanalizacije Ivan Mrzljak, odgovarajući na pitanje kakve su reakcije Karlovčana koji su ovaj mjesec dobili, zbog obračunate potrošnje vode za tri mjeseca, veće račune nego inače i to kako bi ih ubuduće dobivali po mjesečno očitanoj potrošnji.
Računi, nerijetko i dvostruko veći od dosadašnjih, ponukali su neke od njih da objašnjenja potraže u ViK-u ili u Inkasatoru koji im račune šalje, a Mrzljak ponovo pojašnjava da upravo zato što je račun veći, rok za njegovo podmirenje nije kraj lipnja, nego kolovoza.
No, kako je na tom računu sve ono što inače plaćaju – i odvoz smeća i komunalna i vodne naknade – za podmirenje dijela koji se odnosi na vodu i odvodnju trebaju im zasebne uplatnice.
– Mogu ih platiti u Inkasatoru, gdje će dobiti posebne uplatnice, ili svaki korisnik može ispuniti više uplatnica i platiti iznos u ratama, napomenuo je Mrzljak, dodavši da je pritisak sve manji i da su građani prihvatili ViK-ovu namjeru koja je, u konačnici, dobra i za korisnike i tvrtku.
Da jest, građani će povjerovati kada se i sami u to uvjere, odnosno, nakon što “riješe” ovaj račun za tromjesečnu potrošnju i uhvate mjesečni ritam i obračuna i plaćanja potrošene vode.
KAportal.hr