Što kažu turisti o karlovačkoj gastro ponudi? Kostanjac i dalje broj 1, ali uz upozorenje, Tiffany, M-90 i Kastel pri vrhu, Lana Korana debelo na dnu

Najviše puta ocijenjena je pizzerija Tiffany, čak 106 puta. S prosjekom 4,35 nalazi se na drugom mjestu ljestvice. Iako Tiffany nudi i druga jela, gotovo svi turisti potražili su ga zbog pizze, koju i dalje hvale na sva usta. Najveći prigovor Tiffanyju je predugo čekanje na hranu, što nekima ipak nije utjecalo na ocjenu, no kod nekih gostiju bilo je to dovoljno da im daju i dvojku ili, pak, čistu jedinicu. No, ogroman interes za njihovu ponudu očekivano dovodi i do nešto duljeg vremena čekanja.

Restoran M-90 na trećem je mjestu po algoritmu Trip Advisora zbog znatno manjeg broja recenzija. No, iste su besprijekorne. Brojka od 19 ocjena relativno je mala, ali svih 19 su – čiste petice! Iako je M-90 malo izvan uobičajenih turističkih puteva, nema sumnje kako će ove sjajne kritike dovoditi sve više gostiju, budući se, pogotovo stranci, često orijentiraju upravo prema Trip Advisoru.

Slično vrijedi i za bistro Kastel na Starom gradu Dubovcu, koji ima još manje ocjena, budući je i tek nedavno otvoren, ali dosadašnjih 11 kritika je izuzetno pozitivno, kako za hranu, tako i za osoblje, koje turisti također izuzetno hvale.

Na petom mjestu nalazi se Lovački rog. Brojnim gurmanima dobro poznato mjesto već dugi niz godina, dobilo je odlične ocjene i od turista. Zapravo, Lovački rog mogao bi biti i još bolje plasiran, ali je imao peh da ima i neke vrlo zahtjevne goste koji su mu dali skromne trojke, iako u njihovim recenzijama zapravo nema ništa negativno.

Vrlo dobro su ocjenjeni i Slatki centar, Kristal, Mandić, Palma, Vami…

Na debelom dnu, pak, praktički usamljen, nalazi se restoran Lana Korana. Od ravno 10 opisnih ocjena, polovica, dakle pet su čiste jedinice. Uz to su stigle i još dvije dvojke, jedna četvorka te dvije petice. Ukupno vrlo mršav prosjek 2,3.

Praktički jedino što gosti hvale je okoliš, odnosno prekrasan pogled na rijeku Koranu. Nezadovoljni su, pak, brzinom i (ne)ljubaznošću posluge, kvalitetom hrane, neki ističu da nisu dočekali čak niti da naruče, već su se jednostavno ustali jer ih na polupraznoj terasi nitko nije 30 minuta došao upitati što žele naručiti. U svakom slučaju, nadamo se da će i u Lani Korani osluškivati mišljenje gostiju kako su to, primjerice, u proteklih godinu dana napravili u pizzeriji Mona Lisa, na koju je prošle godine bilo dosta prigovora od strane gostiju, ali ove godine sve su recenzije pozitivne i pohvalne što ih je poprilično podignulo na ljestvici, a taj će se trend zasigurno i nastaviti.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest