
Savez udruga KAoperativa na svojim je službenim stranicama
objavio informacije o trenutnim uvjetima korištenja prostora Male
Scene sukladno epidemiološkim mjerama.
Na Maloj Sceni Hrvatskog doma se uz obavezno odobrenje Stožera
mogu odvijati okupljanja do 25 osoba bez predočenja COVID
potvrda, uz pridržavanje epidemioloških mjera (razmak između
posjetitelja, zaštitne maske, dezinficijensi). Okupljanja do
100 osoba mogu se odvijati samo uz kontrolu i predočenje COVID
potvrda pri čemu je potrebno u pozivu javnog okupljanja naglasiti
obvezno predočenje potvrda za korisnike i izvođače te
organizirati volontere/covid redare za kontrolu potvrda.
Sva javna događanja moraju završiti do 00:00, kada prostor Male
Scene moraju napustiti svi korisnici u svojstvu posjetitelja
(izuzev organizatora i tehničkog osoblja koji pospremaju prostor
u razumnom roku).
Savez udruga KAoperativa će za organizatore osigurati COVID
potpisne liste za lakšu evidenciju korisnika i po potrebi
sudjelovati u komunikaciji s Stožerom, osigurati sredstva za
dezinfekciju i u komunikaciji s organizatorom sudjelovati u
promociji i vidljivosti događanja putem vlastitih mrežnih
stranica i društvenih mreža prostora.
(Opći uvjeti za provedbu i organizaciju događanja van konteksta
pandemije mogu se pronaći na stranici kaoperativa.org)
Tijekom 2022. nastavlja se usluga Tečaja i konzultacija za
organizatore događanja i korisnike prostora, namijenjena svim
novim korisnicima, mladim i manje iskusnim organizatorima i
entuzijastima s idejama za provedbu vlastitih aktivnosti i
događanja u prostoru.
Za pomoć u prijavi i organizaciji događanja ili rezerviranje
termina za konzultacije, Savezu se možete obratiti svaki
radni dan putem maila i službenog telefona:
kaop.koordinatorprostora@gmail.com / +385 95 322 12 14
Obrazac za prijavu događanja: https://form.jotform.com/220044961667357