FESTIVAL VOLONTERSTVA
Time to Move kampanja - prezentacija danas u 10 sati na Šetalištu dr. Franje Tuđmana
Time to Move je najveća europska kampanja za promociju mobilnosti mladih, a ove godine je priključena 8. Festivalu volonterstva, kojeg organizira lokalni volonterski centar VolonterKA i udruga Carpe Diem.
Karlovačka udruga Carpe Diem danas obilježava Time to Move
kampanju u sklopu Festivala volonterstva, danas u 10 sati na
Šetalištu dr. Franje Tuđmana.
Time to Move je najveća europska kampanja za promociju mobilnosti mladih, a ove godine je priključena 8. Festivalu volonterstva, kojeg organizira lokalni volonterski centar VolonterKA i udruga Carpe Diem.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Protiv osumnjičenog Općinskom državnom odvjetništvu u Karlovcu proslijeđeno je posebno izvješće kao nadopuna kaznene prijave.
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
- Organizatori volontiranja i volonteri će na festivalu predstavljati aktivnosti kojima su u ovoj godini zadužili karlovačku zajednicu, a najvredniji među volonterima će biti nagrađeni. Festival je ove godine nadopunjen „Time to Move“ kampanjom kojom se promoviraju mogućnosti koje europski obrazovni programi nude mladima - volontiranje, stipendije, stručne prakse, razmjene mladih, osposobljavanja i razni natječaji. Kako putovati i razvijati raziličite kompetencije, dugoročno volontirati bilo gdje u Europi, pohađati specijalizirane treninge za profesionalni razvoj, uz to se zabaviti, steći nova poznanstva i iskustva i to sve – potpuno besplatno – promovira se putem „Time to Move“ kampanje, rekao je za KAportal projektni koordinator Igor Kuštreba.
Zainteresiranim posjetiteljima pripremljeni su korisni promotivni materijali, poput platnenih torbi, ruksaka, rokovnika, majice i sl. „Time to Move“ kampanju organiziraju brojne nevladine organizacije pod koordinacijom Eurodesk mreže. Obilježava se različitim aktivnostima diljem Europe, i to tradicionalno svake godine u listopadu.
U Hrvatskoj će informativne aktivnosti za mlade provoditi hrvatski Eurodesk multiplikatori, odnosno udruge mladih ili udruge za mlade koje djeluju kao lokalne Eurodeskove info točke - riječ je o 15 organizacija u 17 gradova – koje koordinira Agencija za mobilnost i programe Europske unije. Karlovački Carpe Diem jedan je od Eurodeskovih multiplikatora i centar za informiranje mladih o mogućnostima mobilnosti.
Izdvojeno
-
Protiv osumnjičenog Općinskom državnom odvjetništvu u Karlovcu proslijeđeno je posebno izvješće kao nadopuna kaznene prijave.
-
Dolazak zadnjih od ugovorenih aviona očekuje se početkom sljedeće godine.
-
Posljednji ispraćaj njegovih posmrtnih ostataka bit će u petak u 15 sati na dugoreškom groblju Sveti Petar.
-
- Uređene zemljišne knjige su preduvjet razvoja i investicija ne samo naše županije, nego i cijele Hrvatske, rekla je županica
Reci što misliš!