Digital Shapers 2018: Legendarni Tonči Huljić gost panela o digitalnoj transformaciji glazbene industrije

“Svijet je u kontinuiranoj industrijskoj revoluciji još od izuma
parnog stroja koji je bio igračka prema onome što danas imamo. I
nitko se zapravo ne snalazi u svemu tome. Taj razvoj tehnologije
su najbolje iskoristili manipulatori vješti u zloporabi te
moderne tehnologije. Oni su i zaradili na digitalizaciji. Onima
koji marljivo rade internet je, pak, više odmogao nego što im je
pomogao. Nove generacije i ne shvaćaju da previše demokracije ne
vodi nigdje. To je kao kad imate švedski stol pa ne znate što
uzeti. Da biste se dobro nosili s time što tehnologija donosi
morate biti dobar i sociolog i psiholog. Jer internet nam je dao
širinu, ali nije proširio i znanje ljudi. Ljudi se fokusiraju na
detalje i takva situacija je popularizirala kvazi glazbenike. Oni
su izgradili brend na svom imenu, ali često bez pravog pokrića.
Ja osobno pokušavam izbjeći zamkama interneta, ali to je jedini
način kako ćemo se mi autori u budućnosti naplaćivati. On je
stvorio prosječnost ne izvrsnost. A izvrsnost izvrgnuo ruglu”,
ispričao je Huljić i najavio zanimljiv panel na jednodnevnoj
digitalnoj konferenciji u organizaciji RTL Hrvatska.

O digitalizaciji glazbe će na konferenciji govoriti i Christopher
Ludwig, direktor digitalne strategije u BMG-u, izdavačkoj i
producentskoj kući koja za sebe kaže da je “Nova glazbena
kompanija”. On će komentirati promjene koje su se u industriji
dogodile dolaskom novih medija i digitalnih platformi te
očekivanja korisnika koji glazbu konzumiraju na potpuno drugačiji
način nego prije dvadesetak godina.

“Ključ je i dalje vrhunska glazba te jedinstvena osobnost, ali
danas je potrebno više poslovnog talenta nego ranije. Umjetnici
danas mogu puno toga napraviti direktno i imaju cjelokupan
pristup tržištu i svojim fanovima, za što mislim da je super.
Izazov je u kompleksnosti digitala. Biti uspješan na YouTubeu i
imati svoju glazbu na streaming platformama nije dovoljno da se
dosegne cjelokupan kreativni i financijski potencijal nekog
umjetnika. Digitalna era je bitno kompleksnija i fragmentiranija
u svakom smislu”, rekao je Ludwig uoči koferencije.

Ulaznice za Digital Shapers su u prodaji putem sustava Entrio, a
njihova cijena je 750 kuna. Sve informacije o konferenciji
dostupne su na službenoj web stranici Digital
Shapers
i Facebook stranici.

Sponzorirani članak

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest