GDJE I KAD? / KINO, FOTO, FILM

Nakon "krcate" projekcije na Foginovom, film "IKEA for YU" prikazan i na Kreti, slijede London i Meksiko

Nakon

Uzbudljiva ljetna turneja filma ”IKEA for YU” iz produkcije Hrvatskog filmskog saveza nastavljena je u Grčkoj. Naime, nakon projekcija na festivalima u Splitu i Trebinju, te karlovačke premijere kojom je otvoreno ovogodišnje Riječno kino uz Karlovačko u organizaciji Kinokluba Karlovac, koji je ujedno i bio produkcijska podrška filma, ovaj intimni dokumentarac Marije Ratković Vidaković i Dinke Radonić predstavljen je grčkoj publici na otoku Kreti u okviru Međunarodnog festivala dokumentarnog filma Ierapetra koji se održava u istoimenom gradu od 2. do 9. kolovoza. Projekciji filma prisustvovao je i dio ekipe: Marija i njena obitelj koji su ujedno i protagonisti filma – roditelji Slobodanka Rakas Ratković i Miroslav Ratković, suprug Igor Vidaković i sin Mikula Ratković Vidaković.

Nakon projekcije uslijedio je zanimljiv razgovor koji je potrajao i dulje od očekivanog s obzirom da je publika posebno bila zainteresirana za neka od pitanja koja filma postavlja: Kako je živjeti s više identiteta u sebi? Koji od tih identiteta prenijeti na vlastito dijete? Kako se bilo ogoliti na filmu na taj način i dr. Festival u Ierapetri održava se šestu godinu za redom, a njegova specifičnost je što film želi približiti što većem dijelu lokalne publike tako da se projekcije osim na glavnim gradskim trgovima repriziraju i po manjima kvartovima i okolnim selima.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Iako je prošlo već skoro godinu dana od premijere na lanjskom Sarajevo Film Festivalu, film koji priča priču o obitelji suredateljice Marije, njenom odrastanju, odvajanju od roditelja i prihvaćanju vlastita sustava vrijednosti i dalje živi lijepi festivalski život. Sljedeća projekcija očekuje ga u okviru posebnog programa Star Film Festivala u Sisku, a zatim jesensku turneju otvaraju Southeast Europe Future Festival u Londonu i Oaxaca Film Festu u Meksiko.

KAportal.hr

Izdvojeno

Reci što misliš!