S aktualca

Gradonačelnik Damir Mandić ponovo komentirao prometne nesreće na turanjskoj obilaznici: Treba poštivati prometne znakove

Vijećnik Nezavisne liste "Bolji Karlovac" Dragutin Belavić je upitao tko je odgovoran što cesta nije četverotračna

Karlovački gradonačelnik Damir Mandić je odgovarajući na pitanje Dragutina Belavića iz Nezavisne liste “Bolji Karlovac” u četvrtak za aktualnog sata na sjednici Gradskog vijeća Karlovca poručio komentirajući teške prometne nesreće na turanjskoj obilaznici da treba poštivati znakove.

Ustvrdio je da se niti jedna nesreća na toj prometnici nije dogodila zato što se poštovala prometna signalizacija.

Ima uporabnu dozvolu

Belavić je u pitanju gradonačelniku i saborskom zastupniku Hrvatske demokratske zajednice rekao da obilaznica Turanj odnosi živote, s čime se Mandić nije složio i naglasio da ona čuva živote.

– Vidim da ta obilaznica nije dovršena, da tamo postoji privremena regulacija prometa i da se s četiri vozne trake prelazi na dvije, a cesta je dosta široka i vozači se odlučuju za pretjecanje – iznio je Belavić.

Upitao je Mandića čija je odgovornost to što obilaznica nije izgrađena “u propisanom koridoru”, a ovaj je odgovorio da je razgovarao o nesrećama s predstavnicima Hrvatskih cesta i Policijske uprave karlovačke te da obilaznica ima uporabnu dozvolu i da je sukladna propisima.

– Kad su u politici bili neki drugi ljudi, planirana je bila četverotračna prometnica, što se vidi i po legendarnom mostu koji je godinama bio predmet sprdnje – rekao je Mandić.

Nastavio je da je taj most ipak ispunio svrhu, kao i da je tvrtka Hrvatske cesta odlučujući sukladno količini prometa odlučila cestu ipak učiniti dvotračnom te da je to ubrzalo gradnju.

– Hrvatske ceste i PU karlovačka su nakon prve nesreće dodatno poradili na prometnoj signalizaciji i opet će se u pogledu sigurnosti napraviti korak naprijed te postaviti video-nadzor – dodao je Mandić.

Napomenuo je i da su se sve tragične nesreće na toj obilaznici dogodile u smjeru Cerovca Vukmanićkog, odnosno nakon mosta.

Nakon grada – gas

– Jedan dio sudionika u prometu se izvuče iz grada, a onda krene brže voziti, što nije opcija – kazao je Mandić.

Ustvrdio je da se bez postavljanja nadzornih kamera kao represivne mjere neće smanjiti brzina kretanja obilaznicom.

Iz naše mreže
Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest