PROMET I RADOVI

Čeka li nas još veći prometni kolaps? Gradonačelnik komentirao “tajming”, hoće li se Banijanski most morati u potpunosti zatvoriti?

Mandić je napomenuo da će se tu "detaljnije raspetljavati priča te da su se kod ovih radova otvorila pitanja statike samog mosta, što bi moglo dovesti do "drastičnijih promjena kod prometne regulacije

U punom je jeku obnova cestovne infrastrukture na više lokacija u gradu Karlovcu. To s privremenom regulacijom prometa i na obilaznim pravcima donosi gužve, pa su građani nezadovoljni čekanjima u kolonama. Mnogi su, naime, mišljenja da nije trebalo otvarati gradilišta u isto vrijeme nego prvo napraviti jedno, pa onda drugo.

Radovi odjedanput

O tome je, kao i gdje se sve radi i planira uskoro raditi pisao KAportal, a više možete pročitati u tekstu ispod.

Danas smo “prvog i odgovornog”, gradonačelnika Damira Mandića pitali zašto se išlo u radove na više dionica odjednom, te što nas još sve čeka.

– Postavlja se pitanje tajminga, ali u nekim slučajevima nije bilo izbora. Činjenica je da svi radovi koji su trenutno u tijeku, most Banija, Luščić i raskrižje kod naplatnih kućica imaju onaj element da su investitor Hrvatske ceste. Tu su nas ograničile i nemamo nekih posebnih utjecaja, rekao je Mandić.

Banijanski most

Radovi na Banijanskom mostu, kako stvari stoje, još bi mogli ići u konkretniji dio pa i drastičnije promjene što se tiče prometne regulacije, možda čak i potpuno zatvaranje.

Mandić to nije rekao, ali je napomenuo da će se tu “detaljnije raspetljavati priča te da su se kod ovih radova otvorila pitanja statike samog mosta, što bi moglo dovesti do “drastičnijih promjena kod prometne regulacije.

– Most Banija je na neki način dogovoren nakon što je riješen Drežnik – Hrnetić. Banija je pod pritiskom i tvornice HS. Tajming je bilo nemoguće puno micati, morat ćemo otrpiti te gužve. Evo već tri dana čekam da otvore Domobransku, sve nešto pomalo iako je signalizacija iscrtana. Moramo kod završetaka biti ekspeditivniji, kaže još gradonačelnik.

Žurne službe

– Na Luščiću ćemo napraviti neko prijelazno rješenje, ali i tu su radovi vezani uz plan Hrvatskih cesta. Ljudi su nestrpljivi i gube vrijeme u prometu, to će se riješiti, no moj najveći strah je pitanje žurnih službi. Inzistiram da se ne smije dogoditi da žurne službe nemaju informaciju ili ne znaju za koridore i zaobilazne pravce, rekao je.

Iz naše mreže
Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest