Gradnja dvokolosječne pruge Hrvatski Leskovac - Karlovac prošla prvu provjeru, čeka se odobrenje EK, a onda i europski novac - koštat će 3,5 milijarde kuna
Projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosjeka pruge Hrvatski Leskovac - Karlovac, vrijedan 3,5 milijarde kuna, dobio je pozitivno mišljenje Jaspersa za sufinanciranje iz fondova EU, a u sljedeća tri mjeseca treba ga odbriti i Europska komisija.
- Do kraja ove godine uslijedit će i potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava između Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije i HŽ Infrastrukture kao korisnika ovog projekta. Ukupni prihvatljivi troškovi za sufinanciranje iznose 2,7 milijarde kuna od čega će se kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija sufinancirati 85% iznosa a ostatak iz proračuna tj. sredstava Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Po potpisivanju Ugovora o dodijeli bespovratnih sredstava, HŽ Infrastruktura će pripremiti postupak javne nabave za radove i nadzor nad radovima, priopćili su iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
Investitor je uključen u sam natječaj kroz svog imenovanog predstavnika i člana Ocjenjivačkog suda. Nakon odabranog rješenja, svi postupci će se rješavati ranije postignutim dogovorima, kazali su nam kratko u Gradu.
-
Većina Hrvatske je pod žutim upozorenjem zbog jakog i olujnog vjetra i jakih pljuskova s grmljavinom.
-
Večeras je novo izvlačenje Binga za Superbingo 33 u Bingu 15 od 90 za 240.000,00 eura
Realizacija tog projekta podrazumijeva rekonstrukciju postojećeg i izgradnju drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac-Karlovac u duljini od 44,02 km, a ta je dionica na željezničkoj pruzi Zagreb GK – Rijeka, na trasi tzv. nizinske pruge koja će utjecati na konkurentnost luke Rijeka kroz poboljšanje njezine povezanosti s tržištima srednje Europe poput Mađarske, Slovačke i Poljske.
- U svrhu realizacije projekta nizinske pruge, HŽ Infrastruktura trenutno provodi niz projekata sufinanciranih iz fondova EU-a. Riječ je, redom, o rekonstrukciji postojećeg, i izgradnji drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici pruge Dugo Selo – Križevci, zatim o obnovi postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka na dionici Križevci - Koprivnica - državna granica, gdje se uskoro očekuje početak radova. Također, trenutno je u tijeku postupak javne nabave za uslugu izrade studijske dokumentacije za projekte modernizacije željezničke pruge na dionici Oštarije – Škrljevo i dionici Karlovac – Oštarije te je u tijeku izrada projektne dokumentacije za izgradnju drugog kolosijeka, modernizaciju i obnovu na dionici pruge Škrljevo – Rijeka – Jurdani, naveli su u Ministarstvu.
Podsjetili su da je Strategijom prometnog razvoja Republike Hrvatske (2017. – 2030.) izgradnja nizinske pruge definirana jednim od prioriteta i ključnim projektom u željezničkom prometu koji će omogućiti povećanje tereta u Riječkoj luci i podizanje njene konkurentnosti.
- Cilj je radove na nizinskoj pruzi dovršiti do 2030. godine, kad će pruga će imati kapacitet veći od 20 milijuna neto tona godišnje, zadovoljavajuću propusnu moć te će udovoljavati ukupnom očekivanom opsegu prometa iz riječkog čvorišta, najavili su iz Ministarstva.
KAportal.hr
Izdvojeno
-
- Obavještavamo vas da su danas, bez ikakve najave stanarima, radnici Vodovoda i kanalizacije, počeli kopati uzduž fasada zgrada u Draškovićevoj ulici na Gazi, piše Medić.
-
Iz Građanske inicijative su najavili dolazak s vrlo značajnim pitanjima te u pratnji pravnog tima iz Zagreba.
-
Obnovljeni most sad se lijepo uklapa u novu koransku šetnicu, no još bitnije je to da je sigurniji za promet pješaka, biciklista i motornih vozila.
-
Materijalna šteta je veća od 350 eura.
Reci što misliš!