AKTIVNI NA FACEBOOKU

Karlovačka županija infografikama o ulaganjima Vlade “zatrpala” svoju Facebook stranicu – je li se na taj način uključila u kampanju?

Jel tko primjetio ovo "suptilno" uključivanje županije u predizbornu kampanju koje traje već nekoliko dana. Ne znam šta mi je bolje to što pišaju sami po sebi i svojim djelatnicima ili to što misle da je ovo sasvim normalno, piše jedan Karlovčanin.

Je li se Karlovačka županija uključila u predizbornu kampanju preko svoje službene Facebook stranice i to u promociju vladajuće opcije putem objavljivanja infografika koje govore o “uspjesima” Vlade RH? To se pitaju svi koji prate stranicu, a većina smatra da da nije u redu da u jeku predizborne kampanje jedinica regionalne samouprave radi ovakvu promociju vladajućoj opciji.

Naime, u vrijeme prije izbora uobičajeno je da se “radi sto na sat”, otvaraju i zatvaraju gradilišta, ceste, potpisuju ugovori od gradnji ovog, onog, doniraju sredstva, predstavljaju strategije i planovi, dodjeljuju priznanja i zasluge. Tako je i sada, a sve to prati i FB stranica Karlovačke županije. Međutim, nije teško primjetiti da je uz prigodno ponekog ministra, lokalnog dužnosnika i nezaobilaznih dožupanica, na svim događajima i Nada Murganić, v.d. županijskog HDZ-a, onda i Tomislav Lipošćak iz Ogulina koji je ponovo na HDZ-ovoj listi u VII. izbornoj jedinici. S druge strane, zanimljivo da na niti jednom “predizbornom” događaju tijekom lipnja gotovo nigdje nije bilo župana Damira Jelića.  

O čemu se točno radi. 

– Ogulinski model jedinstven u Hrvatskoj. U zaštitu obrane od poplava uloženo 186,2 milijuna kuna, stoji u jednoj od zadnjih objava na Facebooku. 

– U razdoblju od 2017. uključujući i plan za 2020. godinu na području Karlovačke županije uloženo je oko 369,1 milijuna kuna za projekte vodnoga gospodarstva od čega 53,7 milijuna kuna u projekte vodoopskrbe, 33,1 milijuna kuna u projekte odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda te 282,3 milijuna kuna u projekte zaštite od štetnog djelovanja voda,  navodi se u postu uz pripadajuću infografiku.

– 16,4 milijuna kuna je Ministarstvo hrvatskih branitelja osiguralo za sve programe i aktivnosti na području Karlovačke županije, govori nam druga infografika o Ministarstvu kojeg vodi nositelj HDZ-ove liste u VII. izbornoj jedinici Tomo Medved.

– Vlada Republike Hrvatske od 2016.godine uložila je ukupno 58,25 milijuna kuna u kulturu na području Karlovačke županije, navodi se u također u postu Karlovačke županije s pripadajućom infografikom.

– Graditeljstvo i prostorno uređenje – 59,4 milijuna kuna uloženo je u projekte energetske obnove javnih i stambenih zgrada, doznajemo u postu dok je onda naknadno objavljeno da je “Vlada RH osigurala 64,1 milijuna kuna za 58 projekata na području Karlovačke županije”. 

– Jel tko primjetio ovo “suptilno” uključivanje županije u predizbornu kampanju koje traje već nekoliko dana. Ne znam šta mi je bolje to što pišaju sami po sebi i svojim djelatnicima ili to što misle da je ovo sasvim normalno…živjeli, komentirao je ovakav način promidžbe jedan Karlovčanin na svom FB profilu.

U Uredu župana pak smatraju da u objavama na Facebooku nema ništa sporno.

– U  objavama infografika moramo naglasiti da se ovdje radi o projektima Karlovačke županije koji ne bi bili provedeni bez pomoći Vlade Republike Hrvatske i resornih ministarstava, stoga ih tako i predstavljamo, rekao nam je Bernardo Pahor iz Ureda župana. Kako nam kaže, obzirom da su većinu ovih projekata već na različite načine promovirali, najčešće putem tiskovnih konferencija, što je prenosio i KAportal, sad se nastoje približiti mlađoj publici koja većinu informacija prati i dobiva putem društvenih mreža.

– Spomenute infografike djelo su zaposlenika Karlovačke županije koji su uključili vlastite ideje, maštovitost i informatičko znanje, koristeći postojeće informatičke alate, sami izradili vizuale koje sada redovito objavljujemo, dodaje Pahor. Kaže kako žele pojačati vidljivost Facebook stranice Karlovačke županije pa su posljednjih mjeseci pojačali aktivnosti i broj objava. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest