IZBORI 2020.

IZBORI 2020.

Petračić u Karlovcu dočekao koalicijske kolege koji su došli vlakom: Pruga izgrađena 1873,, a danas je u lošijem stanju?!

Petračić u Karlovcu dočekao koalicijske kolege koji su došli vlakom: Pruga izgrađena 1873,, a danas je u lošijem stanju?!

Kandidati Koalicije Stranka s imenom i prezimenom – Pametno - FOKUS danas su u Karlovac iz Zagreba stigli vlakom, a tu ih je dočekao Karlovčanin Davor Petračić koji je u VII. izbornoj jedinici treći na listi. 

Petračić već niz godina oji niz godina zagovara dvotračnu prugu Zagreb-Karlovac za koju smatra da je jedan od ključnih segmenata razvitka i povezanosti ova dva grada i okolica koje ih povezuju.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Fokus koalicije je brza, jeftina i ekološki čista povezanost koja može pokrenuti gospodarski rast i razvitak Hrvatske. Prosječna brzina hrvatskih vlakova je 58,2 km/h, za razliku od susjedne nam Austrije gdje je prosječna brzina vlaka 107 km/h , a najbrže vlakovi voze u Španjolskoj 199 km/h. I dok se trend korištenja vlakova povećava, Hrvatska je bliže 19. nego 21. stoljeću, pa tako imamo najsporije vlakove u EU. Dok u Francuskoj vlakovi mogu doseći brzinu preko 500km/h u Hrvatskoj sa brzinom preko 50km/h dovodimo u pitanje život. Zašto gubimo dragocjeno vrijeme i riskiramo živote, pitaju se u koaliciji.

Kako smatraju, maćehinski odnos prema Hrvatskim željeznicama od svih dosadašnjih vlada koji uveliko služe za popunjavanje stranačkih „viškova“ dovelo je u pitanje ispravnost infrastrukture u koju se sustavno zanemaruje. Nebriga o željezničkom prijevozu, koji je u svim normalnim i razvijenim državama EU jedan od glavnih sredstava za transport i putovanje, postalo je sigurnosno pitanje za sve putnike koji konzumiraju usluge Hrvatskih željeznica.

- Svjedoci smo dotrajalih pruga i vlakova, nesigurnih prijelaza i ruševnih stajališta koje nas dočekaju na svakom stajalištu. Brojni su mediji istraživali i upozoravali na stanje i sigurnost naših željeznica, infrastrukture i vlakova, no nitko od nadležnih još uvijek nije pokrenuo analizu i rješavanje problema s kojima se naši građani svakodnevno suočavaju, dodaju partneru uz poruku da se Fokus stavi na bitne stvari. 

Pruga Rijeka – Karlovac – Zagreb – Koprivnica – Zákány – Dombovár – Budimpešta puštena je u promet 23. listopada 1873. godine. Danas je vjerojatno u gorem stanju nego tada, zaključuju partneri.

 


Reci što misliš!