KA RETROVIZOR

KARETROVIZOR

Prije 40-ak godina oduševljavali su nas već izvagani proizvodi - danas nas oduševljava da su dućani tada provodili ankete među kupcima o kvaliteti usluge

Prije 40-ak godina oduševljavali su nas već izvagani proizvodi - danas nas oduševljava da su dućani tada provodili ankete među kupcima o kvaliteti usluge

Možete li zamisliti da vas danas u nekom velikom trgovačkom lancu zamole da ispunite anketu o tome kako vam se sviđa svakodnevna usluga?

Dobro je poznata činjenica da je razvoj modernih tehnologija u proteklih pedesetak godina nadmašio kompletan tehnološki razvoj čovječanstva od samog njegovog nastanka. Teško je i zamisliti kako bi naše bake i djedovi reagirali na mogućnosti koje imamo danas, ali spomenuta tvrdnja ne odnosi se samo na informatički sektor, već je i puno šira. 

Prije tek nešto više od 40 godina, naime, "hit" je bio veliki novitet - pakirani naresci ili voće i povrće, a donekle i samo načelo samoposluživanja. Istina, u tome je bivša država ipak malo kaskala sa svijetom, ali to ne mijenja na činjenici da je našim roditeljima pravu novost predstavljalo nešto što danas ni ne primjećujemo kao detalj uopće vrijedan spomena.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

No, te 1979. godine dogodilo se i još nešto, o čemu, pak, danas vjerojatno ne možemo ni sanjati. Trgovina je među kupcima provela veliku anketu o tome kako su zadovoljni uslugama, kao i spomenutim novitetima, kako bi čuli mišljenje onih koji su im i najvažniji. Možete li zamisliti da vas danas u nekom velikom trgovačkom lancu zamole da ispunite anketu o tome kako vam se sviđa svakodnevna usluga i daju vam priliku da im date prijedloge kako da poboljšaju rad? Jako jako teško...

"Anketirani potrošači", Večernji list, 17. srpnja 1979. godine

U robnoj kući "Tekstilka" anketirali su potrošače koji kupuju u samoposluživanju tog kolektiva. Kupci su davali mišljenja o samoposluživanju, ali i novom načinu pakiranja svježeg mesa, voća i povrća i predlagali mjere za poboljšanje rada.

Sudeći prema odgovorima, potrošači su zadovoljni, a oduševio ih je način pakiranja i prodaje svježeg mesa, voća i povrća. Nije ni čudo, jer zakidanja na vagi ne može biti. Elektronska vaga "memorira" težinu stiroporske zdjelice i plastične folije i kada se doda odabrano meso, voće ili povrće, od ukupne težine odbija težinu zdjelice i folije i izbacuje ceduljicu na kojoj je oznaka kategorije mesa, cijena i težina mesa. 

Tako kupci nisu zakinuti ni za gram, pa nema nepovjerenja ili primjedbi koje su u mesnicama godinama svakodnevna pojava.

(foto: kafotka.net)

Izdvojeno


Reci što misliš!